Το ταξίδι στη Χαλκιδική μπορείς να το πεις και... προθέρμανση.
Όχι τίποτε άλλο, αφ' ενός έχω μπει πια κανονικά σε διάθεση διακοπών – και ποιος με πιάνει – αφ' ετέρου, θέλω να δοκιμάσουμε κι άλλο τις ικανότητες του Nissan X Trail. Καλά, ψέματα, τις ικανότητες του ξέρω, τώρα όμως θέλω να το οδηγήσω κι εγώ λιγάκι... γιατί όσο και να ευνοούσε η εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Αθήνας, ο Δασκαλόπουλος το τελευταίο που ήθελε να κάνει ήταν να σηκωθεί από το βολάν και να θαυμάσει τις οδηγικές μου ικανότητες – μην κοιτάς που τον τιμώρησα με τις τραγουδιστικές....
Οπότε το μόνο που μένει τώρα είναι να τον ξεσηκώσω για να κάνουμε ένα ταξιδάκι ακόμα και νομίζω ότι έχω τον ιδανικό προορισμό για να μην μου φέρει αντίρρηση.
Θα κάνουμε το «Ταξίδι στα Κύθηρα», που είναι αγαπημένος προορισμός του Χρήστου και δεν πρόκειται να μου αρνηθεί.
Ευκαιρία για μένα να ξαναδώ από κοντά τον καταρράκτη της Φόνισσας, να πιω καφεδάκι ελληνικό κάτω από τον υπεραιωνόβιο πλάτανο στον Μυλοπόταμο, να βγάλω νέες φωτογραφίες στη Χώρα και το ενετικό κάστρο των Κυθήρων, να δοκιμάσω αν κάνουν ακόμα ωραία αστακομακαρονάδα στο Καψάλι και φυσικά να κάνω ατελείωτες βουτιές στο Καλαδί και το Μελιδόνι. Ειδικά με τους χωματόδρομους των Κυθήρων και το X Trail, ο Δασκαλόπουλος θα εκστασιαστεί!
Τσιτσιμπίκου: Δασκαλόπουλε…, Δασκαλόπουλε!, Δασκαλόπουλε;
Ο Χρήστος έχει ξαφνικά εξαφανιστεί. Αρχίζω να ανησυχώ αλλά γυρνάω το βλέμμα μου και τι να δω; Ένα καινούργιο διαφορετικού χρώματος Nissan X-Trail στο γκαράζ του TheTOC και τον Χρήστο στο τιμόνι!
Δασκαλόπουλος: Ετοιμος είμαι! Εχω ήδη πακετάρει, έχω τηλεφωνήσει στους συνδέσμους μου στα Κύθηρα και είμαι με το δάχτυλο στο κουμπί Start του νέου Nissan X-Trail.
Τσιτσιμπίκου: Δεν θέλω να σε πικράνω αλλά θα οδηγήσω εγώ σήμερα!
Νομίζω ότι το δέλεαρ ήταν τόσο μεγάλο που όταν τον έσπρωξα «ευγενικά» από τη θέση του οδηγού σχεδόν δεν το κατάλαβε!!! Πάμε λοιπόν;
Αναχώρηση από τα γραφεία του TheTOC. Οι καλοί συνάδελφοι που θα εργαστούν Δεκαπενταύγουστο μας χαιρετούν χαρωπά (@#$%%#@! !!!!! ) και φεύγουμε γρήγορα για να γλυτώσουμε τα χειρότερα.
Πάμε να ξεπετάξουμε στα γρήγορα τα καλά και εύκολα κομμάτια του δρόμου ήτοι την Αττική οδό και το πρώτο σκέλος της Αθηνών – Κορίνθου, μέχρι τον Ισθμό. Η χαρά της οδηγού… αλλά δεν κράτησε πολύ…
Δασκαλόπουλος: Πρόσεξε την στροφή!
Δασκαλόπουλος: Πρόσεξε το αυτοκίνητο!
Δασκαλόπουλος: Πρόσεξε τα διόδια!
Δασκαλόπουλος: Φρέναρε λίγο! Γρήγορα πας!
Τσιτσιμπίκου: Μπορείς να ηρεμήσεις; Το X-Trail πάει σχεδόν μόνο του! Δεν ξέρω γιατί αλλά είναι σαν να το οδηγώ χρόνια και πραγματικά δεν νιώθω τον όγκο του, επίσης έχει τόσα συστήματα ασφαλείας που μάλλον εγώ διακοσμητικό ρόλο έχω...
O Χρήστος για κάποιο άγνωστο λόγω που μάλλον έχει να κάνει με τη Nissan και όχι με εμένα, ηρεμεί για λίγο, χαλαρώνει στο άνετο κάθισμα και αρχίζει να μου περιγράφει για 30η φορά από όταν τον γνώρισα, την αγάπη του για τα Κύθηρα. Τόσο μεγάλη ήταν που τώρα είναι και δημότης και ευτυχής κάτοχος γης σε αυτό το μαγικό νησί…
Νομίζω ότι με τα Κύθηρα έχω βρει το θέμα με το οποίο θα του αλλάζω κουβέντα κάθε φορά που θα αγχώνεται επειδή έχω το τιμόνι…
Παράλληλα δεν ξέρει ακόμα ότι μόλις φτάσουμε στον Ισθμό θα κάνουμε μια μικρή παράκαμψη και θα πάμε για... σουβλάκι στην παλιά Εθνική. Πώς μπορείς εξάλλου να ξεπεράσεις αυτόν τον πεντανόστιμο, ζουμερό πειρασμό;
Μετά από τα σουβλάκια, σειρά έχει να... καταπιούμε και τα χιλιόμετρα.
Τσιτσιμπίκου: Να βάλουμε πετρέλαιο;
Δασκαλόπουλος: Πάλι τα ίδια θα λέμε; Το νέο Nissan X-Trail έχει κινητήρα που παρότι πηγαίνει φυσέκι στο δρόμο, είναι μόλις 1600 κυβικά και καίει μόνο 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα! Δεν θα έχει κάψει ούτε το μισό μέχρι τη Νεάπολη. Γυρνώντας από τα Κύθηρα το ξανασυζητάμε…
Η αλήθεια είναι ότι το ταξίδι μέχρι την Τρίπολη είναι εντυπωσιακά οικονομικό, πολύ άνετο και σύντομο, που σχεδόν αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί ο Χρήστος με είχε πρήξει για το μοντέλο σε όλο το ταξίδι προς τη Χαλκιδική στο οποίο ήμουν συνοδηγός.
Εχω αρχίσει και εγώ να μπαίνω στο κλίμα και τον ρωτάω συνεχώς για τεχνικές λεπτομέρειες του τύπου πως γίνεται ένα SUV να κινείται τόσο σβέλτα με ένα κινητήρα μόλις 1600 κυβικών, πως γίνεται να έχει τόσους χώρους ενώ εξωτερικά δεν τρομάζει με τις διαστάσεις του και πολλά άλλα. Τόσα που σχεδόν δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω την αφήγηση για την ιστορία του Ισθμού της Κορίνθου που αφήσαμε πίσω μας:
Η διάνοιξη του Ισθμού ήταν ένα κατασκευαστικό όνειρο περίπου... 2.300 ετών. Ο πρώτος που γνωρίζουμε ότι την ονειρεύτηκε ήταν ο τύραννος Περίανδρος που έβλεπε τα πλοία να περνούν – από τον επίσης δικής του εμπνεύσεως «δίολκο» - πάνω από πλακόστρωτο με ξύλα αλειμμένα σε λίπος, ώστε να περάσουν από την μια πλευρά στην άλλη. Τη σκέψη του (πολλοί δοκίμασαν κιόλας) ακολούθησαν ο Δημήτριος ο Πολιορκητής, ο Ιούλιος Καίσαρας, ο Νέρωνας, ο Ηρώδης ο Αττικός, ο Καποδίστριας μετά την Επανάσταση. Τελικά, η απόφαση της κυβέρνησης Ζαϊμη για τη διάνοιξη ελήφθη το 1869 και το πρώτο πλοίο διέσχισε τον Ισθμό το 1893!
Να ξέρεις ότι η διώρυγα έχει μήκος 6 χιλιόμετρα, το πλάτος της είναι σχεδόν 25 μέτρα και σήμερα τη διασχίζουν 12.000 πλοία ετησίως.
Σε εντυπωσίασα;
Ο Δασκαλόπουλος έχει κάνει το κάθισμα πίσω, έχει κλείσει τα μάτια του και ονειρεύεται…
Δασκαλόπουλος: Zzzzzzzzz……Μελιδόνι…. zzzzzzz, Κομπονάδα, zzzzzzzz, Μυλοπόταμος…, zzzzz, Χύτρα.....
Τσιτσιμπίκου: Κατάλαβα, μόνη μου θα το βγάλω το ταξίδι…
(συνεχίζεται)
Το νέο Nissan X-Trail ταιριάζει "γάντι" στα Κύθηρα
Στα κύθηρα, με έκταση 280 τετραγωνικά χιλιόμετρα δεν χορταίνεις να οδηγείς και να ανακαλύπτεις
Τα πολύχρωμα σπίτια στον Καραβά στα βόρεια του νησιού
Απογευματινά χρώματα
Οι καλές παραλίες των Κυθήρων έχουν πρόσβαση από χωματόδρομους. Κανένα πρόβλημα!
Το ναυάγιο δίπλα στο λιμάνι στο Διακόφτι είναι πλέον διάσημο
Η αρχιτεκτονική του νησιού έχει πολύχρονη ιστορία
Τα νερά ακόμα και στο λιμάνι των Κυθήρων είναι τόσο γαλανά που εντυπωσιάζουν
Και ξαφνικά! καταχνιά. Η "Προβέτζα" μία ωριαία απογευματινή ομίχλη κάνει σχεδόν καθημερινά την εμφάνισή της στο κέντρο του νησιού ακόμα και τον Αύγουστο
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr