Ο EcoBoost της Ford, στις αρχές του 2018, θα γίνει ο πρώτος τρικύλινδρος στον κόσμο με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου.
Το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα καινοτόμου μηχανολογίας που εφάρμοσαν οι μηχανικοί της Ford στην Ευρώπη, και ανατρέπει την άποψη της βιομηχανίας ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας ‘μεταβλητής χωρητικότητας’ υστερεί σε πολιτισμένη λειτουργία – απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση του σε επιβατικά μοντέλα.
Η απενεργοποίηση κυλίνδρου μεταφράζεται σε μειωμένο λειτουργικό κόστος για τους πελάτες του 1.0L EcoBoost, με αυτόματη διακοπή της παροχής καυσίμου και λειτουργίας των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες μερικού φορτίου, όπως στο ρολάρισμα ή σε μέτριες ταχύτητες ταξιδιού.
Η τεχνολογία θα μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί ξανά ένα κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου - 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού.
Προηγμένο λογισμικό θα προσδιορίζει τη βέλτιστη στιγμή για την απενεργοποίηση του κυλίνδρου με βάση την ταχύτητα, τη θέση του γκαζιού και το φορτίο του κινητήρα με αποτέλεσμα την βελτίωση οικονομίας καυσίμου μέχρι 6%.»