Το 1978 ο Gordon Murray σχεδίασε την Brabham BT46B, το μονοθέσιο που έχει μείνει στην ιστορία ως "fan car" λόγω της μεγάλης φτερωτής που είχε στο πίσω μέρος. Ο ασυνήθιστος αυτός ανεμιστήρας, ρουφούσε τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να οδηγεί το ground effect των μονοθεσίων εκείνης της εποχής σε ένα άλλο επίπεδο, με απτά αποτελέσματα, έστω και αν η αξιοπιστία του δεν ήταν και η καλύτερη στην ιστορία του σπορ.
Η Brabham BT46B πρόλαβε να χαρίσει μια νίκη στον Niki Lauda στον αγώνα της Σουηδίας εκείνη την χρονιά, τον μοναδικό που συμμετείχε δηλαδή, πριν αποσυρθεί από τον ιδιοκτήτη της Brabham, τον Bernie Ecclestone, εν μέσω αντιδράσεων από τον ανταγωνισμό. Ο ανεμιστήρας ωστόσο είχε έρθει στον κόσμο αυτό και αυτό ήταν το σημαντικότερο, από εκείνη την ιστορία.
Διαβάστε την συνέχεια στο TopGear.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr