Follow us

Τι ψάχνουν οι Ιάπωνες της Nissan στην Ελλάδα;

Το μυστικό της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών από την ελληνική αντιπροσωπεία αναζητούν οι ξένοι επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Τι ψάχνουν οι Ιάπωνες της Nissan στην Ελλάδα;

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., έχει κάνει τους Ιάπωνες να αναρωτιούνται για τη «συνταγή» της ελληνικής φίρμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., όπως τονίστηκε σε σχετική ανακοίνωση:

Αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. O όμιλος Θεοχαράκη έχει μεγάλη ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.»

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Κωμωδίες, ελληνικά και ξένα έργα, σύγχρονο και κλασικό ρεπερτόριο: Όλα όσα θα δούμε στο θέατρο τον Σεπτέμβριο

Υποδεχόμαστε το φθινόπωρο με παραστάσεις που ανυπομονούμε να δούμε σε κάθε γωνιά της πόλης. Και μην ξεχνάτε πως μπορείτε να φτάσετε εύκολα και με ασφάλεια σε όλες, καλώντας απλώς ένα UberTaxi.