X

Τι ψάχνουν οι Ιάπωνες της Nissan στην Ελλάδα;

Το μυστικό της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών από την ελληνική αντιπροσωπεία αναζητούν οι ξένοι επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας

Γράφει: TheToc team

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., έχει κάνει τους Ιάπωνες να αναρωτιούνται για τη «συνταγή» της ελληνικής φίρμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., όπως τονίστηκε σε σχετική ανακοίνωση:

Αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. O όμιλος Θεοχαράκη έχει μεγάλη ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.»