
Είναι πραγματικά νέο, βελτιωμένο σε κάθε τομέα και πολύ -μα πάρα πολύ- ελκυστικό.
Το νέο Ford Fiesta έχει να σηκώσει στους ώμους του το βάρος των 40 ετών το διάσημου ονόματος αλλά, τουλάχιστον στα χαρτιά, φαίνεται να μπορεί να το κάνει με άνεση, υποστηρίζοντας ότι έχει αναβαθμιστεί καθολικά ακόμα και στην πιο μικρή λεπτομέρεια.

Η νέα γενιά Fiesta συνοδεύεται από την πιο προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού, συνδεσιμότητας και επικοινωνίας που έχει υπάρξει ποτέ σε μικρό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη. Η Ford παρουσίασε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις παραγωγής του Fiesta, μεταξύ των οποίων το Fiesta Titanium, το Fiesta ST-Line, το πολυτελές Fiesta Vignale και το Fiesta Active crossover – το πρώτο στη νέα γκάμα μοντέλων Active που θα λανσαριστούν στην οικογένεια Ford τα επόμενα χρόνια.

Τεχνολογία
Η επόμενη γενιά Ford Fiesta υιοθετεί μία κορυφαία γκάμα τεχνολογιών που αναβαθμίζουν τα επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας και ασφάλειας.

Το Fiesta είναι το πρώτο Ford που θα διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση του Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection. Αυτό μπορεί να ανιχνεύει άτομα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στο δρόμο ή μπορεί να περνούν από την πορεία του οχήματος, εκμεταλλευόμενο τους προβολείς του Fiesta στο σκοτάδι.

Επίσης, για πρώτη φορά με το Fiesta προσφέρεται το Active Park Assist με Perpendicular Parking της Ford, που βοηθά τους οδηγούς να βρίσκουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης και να παρκάρουν hands free κάθετα ή παράλληλα.

Το Fiesta είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του στην Ευρώπη που προσφέρει Cross Traffic Alert, το οποίο προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανά διερχόμενα οχήματα. Πρόκειται για μία από τις συνολικά 15 τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού του Fiesta, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις Adaptive Cruise Control, Adjustable Speed Limiter, Blind Spot Information System, Distance Indication, Driver Alert, Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert και Forward Collision Warning.
Νέοι Κινητήρες
Μία απλουστευμένη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης και diesel προδιαγραφών Euro Stage 6 προσφέρει επιδόσεις και οικονομία καυσίμου που αποτελούν τη βάση για μία κορυφαία οδηγική εμπειρία και μειώνουν το κόστος χρήσης.
Ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford προσφέρεται σε εκδόσεις 100 , 125 και 140 ίππων, ενώ ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αρχιτεκτονική μειωμένων τριβών συμβάλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 97 g/km*. Προαιρετικά, διατίθεται ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο για την έκδοση 100 ίππων με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddles).
Ο κινητήρας 1.5L TDCi 120 ίππων της Ford είναι ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Fiesta – προσφέροντας έναν ευέλικτο συνδυασμό ισχύος, ροπής και οικονομίας καυσίμου για μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 89 g/km. Ο κινητήρας 1.5L TDCi προσφέρεται επίσης με 85 ίππους – 10 ίππους περισσότερους από το πιο αποδοτικό απερχόμενο Fiesta – με αναμενόμενες εκπομπές της τάξης των 82 g/km CO2 που υποστηρίζονται από το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Ford.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr