Το Honda CR-V Hybrid Prototype στην έκθεση της Φρανκφούρτης

Υβριδικό με 2.0 L i-VTEC ή 1.5 L VTEC TURBO και δύο ηλεκτροκινητήρες. Τέλος το diesel στο επόμενο CR-V

to-honda-cr-v-hybrid-prototype-stin-ekthesi-tis-frankfourtis
|
SHARE THIS
0
SHARES

Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη.

Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια.

 

Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα.

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες.

Τέλος τα diesel CR-V στην Ευρώπη

Το 2018 CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, και δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση.

Το νέο CR-V δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές.

 

 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook