Το Honda Jazz ανανεώνεται και αποκτά 1500άρη VTEC κινητήρα με 130 ίππους

Ποιος είπε ότι η πρακτικότητα και η ευρυχωρία δεν μπορούν να έχουν και σπορ πινελιές. Το Jazz με τους 130 ίππους τα έχει όλα

to-honda-jazz-ananewnetai-kai-apokta-1500ari-vtec-kinitira-me-130-ippous
|
SHARE THIS
0
SHARES

Το Honda Jazz είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Η τελευταία του γενιά όμως, προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω, χτίζοντας στην ιστορία και προσθέτοντας ψυχή στο πρακτικό μοντέλο. Ο κινητήρας των 1500 κ.εκ. είναι αυτός που δίνει τον τόνο και κάνει την διαφορά, μεταμορφώνοντας το Jazz σε ένα μοντέλο που αφορά πολλούς περισσότερους οδηγούς.

Ενώ λοιπόν το νέο μοντέλο διατηρεί την κλασική φόρμα ενός Jazz, διαθέτει ανανεωμένα, σπορ στιλιστικά στοιχεία, με πιο τολμηρή νέα φυσιογνωμία, έντονες χαρακτηριστικές γραμμές και την προσθήκη της νέας έκδοσης Dynamic.

Το Jazz μήκους 4 μέτρων, προσφέρει ευρυχωρία και καινοτόμες χωροταξικές λύσεις. Το σύστημα Magic Seats της Honda διασφαλίζει απαράμιλλη ευελιξία εσωτερικού και άφθονους χώρους με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών.

 

Ο συνδυασμός πολιτισμένης συμπεριφοράς, απόκρισης και κρατήματος οφείλεται σε ένα άκαμπτο και ελαφρύ πλαίσιο και σε μία προηγμένη ανάρτηση που έχει ρυθμιστεί  ειδικά για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους.

Οπως όλα τα νέα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη, το Jazz είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, ανάμεσά τους το σύστημα City-Brake Active system (CTBA) της Honda που βοηθά στην αποφυγή ή μείωση των επιπτώσεων συγκρούσεων με χαμηλή ταχύτητα.

 

Το Jazz προσφέρει επίσης κορυφαίο χώρο για αποσκευές. Η χωρητικότητά του είναι 354 L με τη στάνταρ διάταξη των πίσω καθισμάτων και 897 L (VDA) όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα. Επιπλέον, τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα Magic Seats μεγιστοποιούν την ευελιξία του εσωτερικού.

Το νέο Jazz διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1.5 L i-VTEC για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Συνδυάζοντας υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση, ο κινητήρας αποδίδει 130 PS στις 6.600 rpm και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 rpm.

Ο βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC της Honda πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, και πετυχαίνει κατανάλωση 5,4l/100km και εκπομπές CO2 από 124g/km – όταν συνδυάζεται με το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο CVT.  

Ο βενζινοκινητήρας 1.3 i-VTEC 102 PS (75 kW) θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις του Jazz, εκτός από τη νέα έκδοση Dynamic. Η μέγιστη ροπή είναι 123 Nm στις 5.000 rpm.

Και για τους δύο βενζινοκινητήρες, δύο ειδικά προγράμματα ελέγχου για το κιβώτιο CVT παρέχουν υποστήριξη στον οδηγό ανάλογα με τις συνθήκες: Πρόκειται για το Early Downshift During Braking (EDDB) και το σύστημα ‘Fast Off’.

 

Οι τιμές για το Jazz του 2018, ξεκινούν από τα 15.110€ για την έκδοση 5D 1.3 MT TREND και από τα 20.250€ για την έκδοση 5d 1.5 MT DYNAMIC.

 

 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook