Όταν θέλεις να αποκτήσεις αυτοκίνητο ταξινομείς τα χαρακτηριστικά που θεωρείς απαραίτητα για τις μετακινήσεις σου.
Αν αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα αυτοκίνητο σε λογική τιμή και διαστάσεις αλλά με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και 7 ατόμων, οι επιλογές είναι ελάχιστες και αν μιλάμε για γερμανικό B-SUV με 7 θέσεις τότε μόνο μία: το Νέο Opel Frontera.
Σου θυμίζει κάτι το όνομα του νέου μοντέλου; Ναι, καλά θυμάσαι, το Frontera υπήρχε και παλαιότερα στην γκάμα της Opel αλλά τότε ήταν πολύ διαφορετικό. Ναι, η κληρονομιά μιας εταιρείας είναι πολύτιμο πράγμα. Κυρίως, γιατί αποτελεί τη δεξαμενή από την οποία ένας κατασκευαστής αντλεί έμπνευση για τα μελλοντικά του προϊόντα αλλά εδώ έχουμε περισσότερο αναβίωση του ονόματος και όχι της φιλοσοφίας του πρώτου Frontera. Τουλάχιστον όχι τελείως.
Με βάση τα δεδομένα εκείνης της εποχής, το Frontera τοποθετήθηκε στην ανερχόμενη τότε κατηγορία των SUV. Το ίδιο συμβαίνει και με το σημερινό ομώνυμο μοντέλο.
Πάντως λαμβάνοντας υπόψη τον συνωστισμό που παρατηρείται στα SUV, είναι λογικό να χαθεί κανείς στη μετάφραση, αλλά στην περίπτωση της Opel, τα πράγματα είναι αρκετά ξεκάθαρα.
Το Frontera τοποθετείται ανάμεσα στα Mokka και Grandland και διατίθεται ως βενζινοκίνητο με ήπια υβριδική τεχνολογία και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Σε ό,τι αφορά την εικόνα στο εσωτερικό, είναι παρόμοια με εκείνη που συναντάς και σε άλλα μοντέλα της Opel, με την ενιαία ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων και του infotainment. Λιτό και καλόγουστο το Frontera είναι αν μη τι άλλο φιλόξενο. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης ακόμα και στην βασική έκδοση ενώ οι επιλογές συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν φυσικά και Apple CarPlay και Android Auto. Όμως αναμφίβολα το μεγάλο προσόν του μοντέλου είναι οι χώροι επιβατών και αποσκευών (460 λίτρα).
Δεν είναι μόνο ότι υπάρχουν εκδόσεις με 7 θέσεις -που κάνουν την διαφορά βέβαια-, είναι συνολικά η εκμετάλλευση χώρων σε αυτό το SUV, το οποίο να τονίσουμε ότι είναι λίγο κάτω από τα 4,4 μέτρα! Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που ενώ προσφέρει χώρους που μπορούν να χωρέσουν ακόμα και 7 ανθρώπους παραμένει ευέλικτο.
Με τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις αλλά γενναιόδωρο σε επίπεδο χώρων το Frontera είναι η ιδανική επιλογή για μια νέα οικογένεια που θέλει ποιότητα και καλό εξοπλισμό, mild hybrid ή και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (με αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα) και φυσικά διατίθεται μόνο με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν έναν αχτύπητο συνδυασμό.
Και δεν είναι μόνο αυτά. Εκτός από το όνομα το νέο μοντέλο πήρε και κάτι ακόμα από το παρελθόν: μπορεί να σου κάνει εντύπωση αλλά έχει επιλογή Low στο αυτόματο κιβώτιο αλλά και ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος για ήπιες off road διαδρομές. Και όλα αυτά με τιμή που ξεκινά από τα 22.900 ευρώ (με πρωθητική ενέργεια) για την ήπια υβριδική έκδοση με τους 110 ίππους ενώ μόλις 1.500 παραπάνω κοστίζει η ήπια υβριδική έκδοση με τους 145 ίππους. Στα 25.900 ευρώ φθάνει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τους 113 ίππους ( με προωθητική ενέργεια -δεν περιλαμβάνει κρατική επιδότηση). Αυτό σημαίνει ότι με κρατική επιδότηση το ηλεκτρικό έρχεται στην ίδια τιμή με το υβριδικό -και αυτό είναι κάτι που αξίζει να σκεφτούν όσοι είναι θετικοί στην απόκτηση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Συνολικά το νέο Frontera δεν είναι απλώς μια προφανής επιλογή αν θες B-SUV με πραγματικά καλούς χώρους. Είναι ίσως η κορυφαία επιλογή αν θες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, με καλό εξοπλισμό, με πραγματικά πλούσιους χώρους αλλά και διαστάσεις που δεν φοβίζουν ακόμα και έναν νέο οδηγό, λογική κατανάλωση και προσιτή τιμή.