To ηλεκτρικό ΙD.3 αποκαλύφθηκε! Ολες οι λεπτομέρειες

Αυτονομία μέχρι 550 χιλιόμετρα και γρήγορη επαναφόρτιση για αυτονομία περίπου 290 χιλιομέτρων (WLTP) σε μόλις 30 λεπτά

To ηλεκτρικό ΙD.3 αποκαλύφθηκε! Ολες οι λεπτομέρειες

Η Volkswagen και οι πελάτες της περνούν στη νέα - φιλική προς το περιβάλλον - εποχή κινητικότητας με την επίσημη πρεμιέρα του πλήρως ηλεκτροκίνητου ID.3 στην 68η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA 2019).

To ηλεκτρικό ΙD.3 αποκαλύφθηκε! Ολες οι λεπτομέρειες

Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιομέτρων, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων.

Οπτικά ο προχωρημένος σχεδιασμός του υποδεικνύει σαφέστατα τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, ενώ η χωροταξική του διάταξη εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα σχεδιασμού που υπάρχουν στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Με εξωτερικές διαστάσεις συγκρίσιμες με το Golf, το ID.3 παρέχει εσωτερικούς χώρους μεγαλύτερους από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του.

Χωρίς κεντρικό τούνελ και με μικρότερους προβόλους: το εσωτερικό σε σχεδιασμό Open Space (Ανοιχτού Χώρου) του ID.3 εξασφαλίζει εκπληκτικά μεγάλους χώρους και δημιουργεί νέα σημεία αναφοράς στη μικρομεσαία κατηγορία, χάρη σε μία αίσθηση χώρου που συγκρίνεται με αυτό μοντέλων ανώτερης κατηγορίας. Τα πέντε καθίσματα του ID.3 1ST συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.

Το ID.3 αλληλοεπιδρά τόσο με τον οδηγό όσο και με το περιβάλλον. Οι οδηγοί θα γνωρίζουν διαισθητικά και άμεσα τι είναι τι στον πίνακα οργάνων. Πέρα από την οθόνη στον πίνακα οργάνων μια καινούργια και κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής 10,0 ιντσών θα παρέχει στους οδηγούς όλες τις σημαντικές πληροφορίες. Οι οδηγοί θα υποστηρίζονται και από μια φωτεινή ένδειξη, μέσω μιας ταινίας LED, κατά την πλοήγηση, η οποία π.χ. θα μπορεί να τους παρακινεί να φρενάρουν σε περίπτωση κινδύνου. Ένα προαιρετικό Head Up Display (HUD) επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) προβάλλει επίσης όλες τις σχετικές πληροφορίες απευθείας στο παρμπρίζ - η πληροφορία αυτή τοποθετείται οπτικά σε μια απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά από το όχημα. Όλα τα χειριστήρια - συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού - λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά "hello ID".

Το ID.3 1ST θα διατίθεται σε τρεις στάνταρ διαμορφώσεις που είναι προσαρμοσμένες στις τυπικές απαιτήσεις των πελατών.

Η βασική έκδοση του ID.3 1ST διαθέτει σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB +, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, υποβραχιόνια μπροστά, καλώδιο φόρτισης Mode 2 και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών – δηλαδή επίπεδο εξοπλισμού συγκρίσιμο με το Comfort της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Το ID.3 1ST Plus διαθέτει επιπλέον σύστημα κάμερας οπισθοπορείας, Ενεργό Σύστημα Διατήρησης Σταθερής Ταχύτητα (Adaptive Cruise Control) και σύστημα εισόδου και εκκίνησης Kessy Advanced χωρίς κλειδί. Το εσωτερικό του ID.3 1ST Plus διαθέτει καθίσματα ειδικής σχεδίασης, κεντρική κονσόλα (με δύο θύρες USB-C στο πίσω μέρος της που μπορούν να ασφαλίσουν με ρολό και φωτισμό) καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας.

Στο εξωτερικό υπάρχουν φιμέ κρύσταλλα, εξωτερικό πακέτο Style ασημένιου χρώματος, προβολείς LED matrix και matrix πλευρικά φώτα, φώτα φρένων, φλας και πίσω φώτα, καθώς και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών .

Η κορυφαία έκδοση ID.3 1ST Max, περιλαμβάνει επιπρόσθετα το HUD εικονικής πραγματικότητας (AR), το ηχοσύστημα Beats, μια μεγάλη πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή που υπογραμμίζει την αίσθηση του χώρου, καθώς και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Ο εξοπλισμός εδώ συμπληρώνεται από ένα σύστημα διατήρησης λωρίδας με υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης, ένα σύστημα αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα εύκολης χρήσης τηλεφώνου με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μπαταρίας με υψηλή τάση, καθίσματα άνεσης, ρυθμιζόμενο δάπεδο πορτμπαγκάζ και μεγάλες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Κατά το λανσάρισμα του μοντέλου παραγωγής το ID.3 θα είναι διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις μπαταριών. Η ειδική έκδοση ID.3 1ST θα χρησιμοποιεί τη μεσαία μπαταρία.

Σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή η γκάμα των μπαταριών θα συμπληρωθεί από τη βασική έκδοση της μπαταρία με πλήρως χρησιμοποιήσιμο ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία 330 χιλιομέτρων κατά WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ φόρτισης 7,2 kW (AC) και 50 kW (DC). Προαιρετικά θα υπάρχει και δυνατότητα φόρτισης 100 kW DC. Η τελική ταχύτητα της βασικής έκδοσης είναι επίσης 160 χλμ./ώρα.

Η μεγαλύτερη μπαταρία έχει πραγματικό ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και η αυτονομία που εξασφαλίζει φτάνει μέχρι και τα 550 χιλιόμετρα κατά WLTP. Θα μπορεί να φορτιστεί σε παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) με μέγιστη ισχύ φόρτισης 11 kW, καθώς και σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) με ισχύ έως και 125 kW.

Ανάλογα με το προφίλ της χρήσης, το 80% των οδηγών θα μπορεί να καλύψει με την μικρότερη μπαταρία (καθαρά 45 KWh) από 230 έως και 330 χιλιόμετρα, από 300 έως και 420 χιλιόμετρα με τη μεσαία (καθαρά 58 kWh) και από 390 έως 550 χιλιομέτρων με τη μεγαλύτερη μπαταρία (καθαρά 77 kWh) χωρίς να απαιτείται επαναφόρτιση. Το κατώτερο όριο της κλίμακας καλύπτει επίσης μετακινήσεις σε αυτοκινητοδρόμους με μεσαίες ταχύτητες καθώς και ταξίδια το χειμώνα με χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Είναι αυτονόητο ότι οι μετακινήσεις σε αστικά περιβάλλοντα χαρακτηρίζονται από αυτονομία μεγαλύτερη από αυτήν που προκύπτει κατά WLTP.

ΠΛΑΝΟ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ 29 Μαϊ 2020 | 13:15

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης του Groupe Renault

Το Groupe Renault παρουσίασε σήμερα ένα εκτενές πλάνο που αφορά στο μετασχηματισμού του.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ; 29 Μαϊ 2020 | 13:15

Peugeot e-208: δοκιμάζουμε το πρώτο ηλεκτρικό πόλης της Peugeot

Το γαλλικό σουπερμίνι απέσπασε 17 πρωτιές.

ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28 Μαϊ 2020 | 10:43

Πρεμιέρα για τη νέα BMW Σειρά 5

Η BMW Σειρά 5 αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά χαρτιά της εταιρείας στην αγορά.

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΙΧΕ 28 Μαϊ 2020 | 10:36

Πρεμιέρα για τις νέες Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα τις ανανεωμένες, πιο στιλάτες και ακόμα προηγμένες τεχνολογικά E-Class Coupe και E-Class Cabriolet.

Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ 28 Μαϊ 2020 | 10:35

Το νέο μοντέλο συνεργασίας της συμμαχίας Renault - Nissan - Mitsubishi

Nα επιτευχθούν οι απαραίτητες συνέργιες και οικονομίες κλίμακας που θα οδηγήσουν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ 1936 26 Μαϊ 2020 | 12:54

Περιπλανήσεις στο παρελθόν - Lancia Aprilia

Ήταν ένα από τα πιο σημαντικά νέα μοντέλα της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου των Παρισίων το 1936.

ΝΕΟ ΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 26 Μαϊ 2020 | 12:54

H Kia ανανεώνει το Rio

Το ανανεωμένο Rio είναι το πρώτο μοντέλο της Kia το οποίο εφοδιάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης EcoDynamics+.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΥΕΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 26 Μαϊ 2020 | 12:49

Audi Sport: Η φιλοσοφία και οι λεπτομέρειες πίσω από την κατασκευή των μοντέλων RS

Πόση δύναμη μπορούν άραγε να εκφράζουν δύο μόνο γράμματα;

ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ 25 Μαϊ 2020 | 13:50

Ξεκίνησε η παραγωγή του ανανεωμένου Hyundai i30

Τέλος η καραντίνα στην παραγωγή.

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ 25 Μαϊ 2020 | 13:49

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 1.5 BlueHDI 100 PS

Tο Peugeot 208 έχει στρέψει πάνω του όλα τα βλέμματα.

ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΟΥΡΑΣ 25 Μαϊ 2020 | 13:49

O CEO της Mercedes-AMG αντικαθιστά τον ομόλογό του στην Aston Martin

Πότε μειώθηκαν οι πωλήσεις της εταιρείας.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ 22 Μαϊ 2020 | 13:17

Τα εμβληματικά κουπέ μοντέλα της Mazda

Μία ιστορία σπορ και κομψών αυτοκινήτων με το μοναδικό στυλ της μάρκας.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ 2020 22 Μαϊ 2020 | 13:17

Τα νέα πρωτόκολλα ασφαλείας του Euro NCAP για το 2020

Κάθε δύο χρόνια o ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP ενημερώνει τα πρωτόκολλα των δοκιμών που πραγματοποιεί καθιστώντας τα ολοένα και πιο αυστηρά.