Advertisement
opap
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Follow us

Το μεγαλύτερο 3D printed ανταλλακτικό Ford βρίσκεται στο Hoonitruck

Πρόκειται για έναν περίπλοκο αυλό εισαγωγής από αλουμίνιο που παρέχει αέρα από τους υπερσυμπιεστές στους κυλίνδρους του κινητήρα των 900 ίππων

Το μεγαλύτερο 3D printed ανταλλακτικό Ford βρίσκεται στο Hoonitruck

Η σχέση του Ken Block με τα pick up μοντέλα της Ford έχει τις ρίζες της από πολύ παλιά.

Ο πρωταγωνιστής της σειράς Gymkhana ΤΕΝ έμαθε να οδηγεί σε ένα από αυτά κάνοντας μάλιστα το πρώτο του burn-out μ’ ένα τέτοιο όχημα. Σήμερα, πρωταγωνιστής στο τελευταίο του βίντεο είναι ένα ακόμα εμβληματικό pick up μοντέλο της Ford, και συγκεκριμένα ένα F-150 του 1977.

Το όχημα αυτό, το οποίο αποκαλείται με το προσωνύμιο ‘Hoonitruck’, παίρνει κίνηση από τον ίδιο V6 Ecoboost κινητήρα των 3,5 λίτρων με τα δύο turbo που γνωρίσαμε στο εκρηκτικό σπορ κουπέ μοντέλο της Ford: το GT. Με μια ουσιαστική διαφορά, όμως: την απόδοσή του, η οποία ξεπερνά για την περίσταση τους 900 ίππους. Πέραν της ιπποδύναμής του, ο κινητήρας του ‘Hoonitruck’ ξεχωρίζει για ένα ακόμα μοναδικό στον κόσμο χαρακτηριστικό του: το μεγαλύτερο μεταλλικό εξάρτημα από τρισδιάστατο εκτυπωτή που φτιάχτηκε ποτέ στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το μεγαλύτερο 3D printed ανταλλακτικό Ford βρίσκεται στο Hoonitruck

Το συγκεκριμένο εγχείρημα αποτελεί προϊόν συνεργασίας και προσπαθειών της Ford σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μηχανικοί της Ford Performance στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν προσομοιώσεις απόδοσης του κινητήρα και συνεργάστηκαν με μία ομάδα τεχνικών στο τμήμα έρευνας της Ford από την Ευρώπη, οι οποίοι ανέλαβαν τη δομική ανάλυση για τη σχεδίαση του εξαρτήματος. Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Προσθετικής Ψηφιακής Κατασκευής (Digital Additive Production) RWTH του Aachen, η ομάδα κατασκεύασε ένα περίπλοκο αυλό εισαγωγής από αλουμίνιο που παρέχει αέρα από τους υπερσυμπιεστές στους κυλίνδρους του κινητήρα.

Η τρισδιάστατη εκτύπωση – ή αλλιώς η προσθετική κατασκευή, όπως αποκαλείται – είναι μία μέθοδος κατασκευής χωρίς εργαλεία που εξασφαλίζει μεγάλη ευελιξία στη σχεδίαση και συνεπάγεται εξοικονόμηση βάρους και βελτιωμένη απόδοση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται συχνά στην εξέλιξη οχημάτων Ford για τη δοκιμή και βελτιστοποίηση διαφορετικών σχεδίων, αλλά και για την κατασκευή εργαλείων ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος. Για τον αυλό εισαγωγής του “Hoonitruck”, που ζυγίζει περίπου 6 κιλά, η όλη διαδικασία κατασκευής διήρκεσε πέντε ημέρες.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Ένα ενδιαφέρον update για το Βαρούλκο

Στο εμβληματικό εστιατόριο του Πειραιά, για παρά θίν' αλός γεύματα μια ανάσα από τη θάλασσα.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 26 Σεπ 2025 | 20:10

BMW: Ανακαλεί εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα λόγω προβλήματος στη μίζα - Διάφορα μοντέλα

Σύμφωνα με την BILD, η ανάκληση αφορά διάφορα μοντέλα παραγωγής από τον Σεπτέμβριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2021

26 Σεπ 2025 | 17:21

Δοκιμή Citroen C3 Aircross: Εξαιρετικοί χώροι σε προσιτή τιμή

Η νέα γενιά του C3 Aircross συνδυάζει κορυφαία άνεση και ευρυχωρία σε ένα B-SUV με συμβατικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, που διατίθεται στην ελληνική αγορά με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή