To Suzuki Swift μόλις απέκτησε νέο DNA και διαφορετική εμφάνιση

Στην 87η Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Suzuki αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Suzuki Swift που δεν θυμίζει σε τίποτα το σημερινό

Το νέο Suzuki Swift που μόλις παρουσιάστηκε στη Γενεύη, δεν έχει καμία σχέση με το σημερινό.

Δεν είναι απλά μία εξέλιξη του μοντέλου αλλά μία καθολική αλλαγή στο DNA του που μας προσφέρει ένα μοντέλο με εντελώς νέο προσανατολισμό. Δυναμικό, σπορ και καινοτόμο, με προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, το νέο Swift δεν κοιτά απλά τους παραδοσιακούς φίλους της φίρμας αλλά θέλει να κλέψει και νέους από τον ανταγωνισμό.

Μπορεί να το πετύχει; Διαβάστε παρακάτω.

Το νέο Swift προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, με το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά. Xρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα laser, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου, και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.

To Suzuki Swift μόλις απέκτησε νέο DNA και διαφορετική εμφάνιση

Εχει μήκος 3.84μ., 10 χιλιοστά μικρότερο από το σημερινό, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερη αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα από το υπάρχον Swift. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.

"Πατάει" στη νέας γενιάς πλατφόρμα “HEARTECT” που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, καθώς είναι ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στο αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά(120 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift), κάτι που συμβάλλει εξαιρετικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και επιφέρει δραστική βελτίωση στις βασικότερες των λειτουργιών του οχήματος, στην κύλιση, τις στροφές ή το φρενάρισμα.

Κινητήρες

1.0 BOOSTERJET Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 BOOSTERJET προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών.

1.2 DUALJET Το νέο Swift διατίθεται επίσης με τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET, αναζωογονημένο με συμπαγείς κυλίνδρους για υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και εφοδιασμένο με διαχείριση καυσαερίων με περιοριστικό σύστημα προανάφλεξης και πολλαπλό ψεκασμό, που συνδυάζεται με άλλα χαρακτηριστικά για να πετύχει βελτίωση, κατά μέσο όρο 5%, στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τον 1.2 DUALJET που χρησιμοποιείται στο υπάρχον Swift.

ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ 31 Μαρ 2020 | 11:12

Ο κορονοϊός ακύρωσε και τη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού είχε προγραμματισθεί να διεξαχθεί από την 1-11 Οκτωβρίου.

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο CEO ΤΗΣ PEUGEOT 30 Μαρ 2020 | 15:45

Το Peugeot 208 GTI παραμένει ζωντανό – αλλά μόνο ως ηλεκτρικό

Ο CEO της Peugeot ξεκαθάρισε ότι το θρυλικό λογότυπο "GTI" παραμένει σημαντικό για τη γαλλική εταιρεία.

ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΟ «LA PRINCIPESSA» 30 Μαρ 2020 | 15:45

Abarth 1000 Bialbero Record – η Ιταλίδα πριγκίπισσα των ρεκόρ

Ο Aυστριακός Carlo Abarth ασχολήθηκε από νωρίς με τους αγώνες, αρχίζοντας την σταδιοδρομία του ως οδηγός δικύκλων.

ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ 30 Μαρ 2020 | 15:45

Πως ο νέος κορονοϊός έχει επηρεάσει την παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές λαμβάνουν έκτακτα μέτρα προστασίας αλλά και αναστολής των λειτουργιών των μονάδων.

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 23 Μαρ 2020 | 12:19

Η Kosmocar δίπλα στην Πολιτεία για την αντιμετώπιση της κρίσης - Προσφέρει οχήματα

"Παραχωρούμε στην Πολιτεία ένα ολοκαίνουργιο, άρτια εξοπλισμένο ασθενοφόρο Volkswagen Crafter, για την αντιμετώπιση των αναγκών των υπηρεσιών υγείας".

ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ 16 Μαρ 2020 | 14:22

Ferrari: Λουκέτο σε Modena και Maranello

Η Ferrari δήλωσε πως τα εργοστάσιά της σε Modena και Maranello θα παραμείνουν κλειστά έως και τις 27 Μαρτίου

16 Μαρ 2020 | 14:22

GP Αυστραλίας: Κανείς δεν ήθελε να πάρει την ευθύνη

Η Formula 1 έζησε το μεγαλύτερο επικοινωνιακό (και μη) φιάσκο της ιστορίας της, μετά το Grand Prix ΗΠΑ του 2005.

ΤΡΙΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ WRC 16 Μαρ 2020 | 14:21

Ράλλυ Μεξικού: Πρώτη νίκη Ogier με την Toyota

Ο Sebastien Ogier κατέκτησε τη νίκη στο Ράλλυ Μεξικού, το οποίο ολοκληρώθηκε πρόωρα έπειτα από απόφαση της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα.

ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ 13 Μαρ 2020 | 13:48

Τριάντα χρόνια από την πρεμιέρα της Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II

Η Mercedes μας θυμίζει την πρεμιέρα της εμβληματικής 190 E 2.5-16 Evolution II, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης πριν 30 χρόνια.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟ 13 Μαρ 2020 | 13:44

Αποκάλυψη: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων!

Οι 4ΤΡΟΧΟΙ μπαίνουν πρώτοι στο χώρο όπου ο Σπύρος Πανόπουλος εξελίσσει το Chaos, το ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ 13 Μαρ 2020 | 13:44

Τα "χιλιάσαμε" με το VW Golf 1.5 150 ps eTSI

To νέο VW Golf μας συστήνεται σε μία all retour διαδρομή μέχρι τα Ιωάννινα.

ΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ 1970 12 Μαρ 2020 | 13:29

Alfa Romeo Montreal – Η αποθέωση του studio Bertone

Κέρδισε άξια τη θέση της ανάμεσα στις πιο όμορφες Alfa Romeo στην ιστορία, παρά το γεγονός ότι δε βρήκε ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 337 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ 12 Μαρ 2020 | 13:27

Opel Corsa-e: Οδηγούμε το ηλεκτρικό Opel Corsa

Οδηγούμε το Opel Corsa-e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας!