X

To Suzuki Swift μόλις απέκτησε νέο DNA και διαφορετική εμφάνιση

Στην 87η Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Suzuki αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Suzuki Swift που δεν θυμίζει σε τίποτα το σημερινό

Το νέο Suzuki Swift που μόλις παρουσιάστηκε στη Γενεύη, δεν έχει καμία σχέση με το σημερινό.

Δεν είναι απλά μία εξέλιξη του μοντέλου αλλά μία καθολική αλλαγή στο DNA του που μας προσφέρει ένα μοντέλο με εντελώς νέο προσανατολισμό. Δυναμικό, σπορ και καινοτόμο, με προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, το νέο Swift δεν κοιτά απλά τους παραδοσιακούς φίλους της φίρμας αλλά θέλει να κλέψει και νέους από τον ανταγωνισμό.

Μπορεί να το πετύχει; Διαβάστε παρακάτω.

Το νέο Swift προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, με το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά. Xρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα laser, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου, και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.

Εχει μήκος 3.84μ., 10 χιλιοστά μικρότερο από το σημερινό, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερη αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα από το υπάρχον Swift. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.

"Πατάει" στη νέας γενιάς πλατφόρμα “HEARTECT” που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, καθώς είναι ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στο αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά(120 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift), κάτι που συμβάλλει εξαιρετικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και επιφέρει δραστική βελτίωση στις βασικότερες των λειτουργιών του οχήματος, στην κύλιση, τις στροφές ή το φρενάρισμα.

Κινητήρες

1.0 BOOSTERJET Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 BOOSTERJET προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών.

1.2 DUALJET Το νέο Swift διατίθεται επίσης με τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET, αναζωογονημένο με συμπαγείς κυλίνδρους για υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και εφοδιασμένο με διαχείριση καυσαερίων με περιοριστικό σύστημα προανάφλεξης και πολλαπλό ψεκασμό, που συνδυάζεται με άλλα χαρακτηριστικά για να πετύχει βελτίωση, κατά μέσο όρο 5%, στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τον 1.2 DUALJET που χρησιμοποιείται στο υπάρχον Swift.