Στη συνείδηση μεγάλης μερίδας του κόσμου, η Toyota είναι μια μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με τα υβριδικά οχήματα ίσως περισσότερο από κάθε άλλη. Δικαίως, καθώς η πρώτη γενιά του Prius, κυκλοφόρησε στην αγορά το 1997, εποχή κατά την οποία η συντριπτική πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού, επιχειρούσε να εξοικειωθεί με την ιδέα ενός νέου μέσου ονόματι internet. Ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε θερμικό κινητήρα με μπαταρία, αποτελούσε μάλλον ψιλά γράμματα και μοιραία, πέρασε και στα ψιλά της αγοράς.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Top Gear