
Δοκιμάζουμε το νέο VW Golf στη μικρότερη εκδοχή του, με τον 3κύλινδρο χιλιάρη TSI evo των 110 ίππων του γκρουπ VW.
Έντιμη πρόταση με πλεονέκτημα την τιμή του σε σχέση με ό,τι προσφέρει. Εδώ κάπου τίθεται το ερώτημα ως προς το τι ακριβώς προσφέρει. Την ποιοτική κύλισης κλάσης Golf και τις τυπικά περίπου αξιοπρεπείς επιδόσεις. Θα πείτε "δεν ενδιαφέρονται όλοι για επιδόσεις". Το έχουμε εμπεδώσει όλο αυτό, που όμως δε συνάδει με την ευρύτερη προσέγγισή μας σε σχέση με την αυτοκίνηση. Εκτίμησή μας ότι το νέο Golf δεν είναι i30 - με σεβασμό στον Κορεάτη που διαρκώς αναβαθμίζεται.
Το Golf VIII, επιπέδου A-Class, που αρνείται την υποβάθμιση, όπως και η BMW, πιστεύεις ότι θα έπρεπε να προστατεύεται σε σχέση με το κύρος του. Με γεγονός ότι το Α3 επίσης προσφέρεται με τον κινητήρα του ενός λίτρου, είναι σαφές: διαφωνούμε με τη φιλοσοφία του γερμανικού γκρουπ που τοποθετεί στο ίδιο καλάθι τα παραπάνω, όπως και την Octavia, ένα περίπου σεντάν, κλάσης Passat, αλλά και το Leon. Η Seat θέλει στήριξη και είναι ορθή επιλογή. Για το Golf, το σύγχρονο σκαραβαίο με πάτημα Audi, στην 8η εκδοχή του και μέχρι να συνειδητοποιήσουμε το βάθος του ID.3, επίσης μπορείς να δεχτείς υπό προϋποθέσεις και αυτή την επιλογή.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr