Αν ζούσατε στη Σουηδία, η παρακάτω πληροφορία θα σας αφορούσε απόλυτα! Επειδή όμως μάλλον δεν ζείτε εκεί, απλά διαβάστε την ενημέρωση από τη Volvo για να καταλάβετε τι συμβαίνει στις προηγμένες αγορές:
Η Volvo παρουσιάζει τεχνολογία για παράδοση προϊόντων από online αγορές στο αυτοκίνητο χωρίς να είναι αναγκαία η παρουσία του οδηγού.
Η απευθείας (in-car) παράδοση στο αυτοκίνητο ξαναφέρνει τη χαρά των Χριστουγέννων, εξαφανίζοντας μερικές από τις πιο άχαρες πλευρές των εποχικών αγορών, όπως η απελπισμένη αναζήτηση θέσης στάθμευσης σε ένα πολυσύχναστο αστικό κέντρο, τα αγχωμένα καταναλωτικά πλήθη και η απογοήτευση από αδυναμία εύρεσης του επιθυμητού προϊόντος ή και αναμενόμενες παραδόσεις που δεν έγιναν έγκαιρα ή και …ποτέ.
Η υπηρεσία είναι πανεύκολη στη χρήση της. Οι ιδιοκτήτες των Volvo, αφού αγοράσουν δώρα, ποτά, τρόφιμα, ποτά ή ό,τι άλλο επιθυμούν μέσω διαδικτύου, απλώς επιλέγουν την απευθείας παράδοση κατά τη διαδικασία του ηλεκτρονικού «checkout». Η απευθείας παράδοση στο αυτοκίνητο λειτουργεί με τη χρήση ενός ψηφιακού κλειδιού, το οποίο αποστέλλεται στο διανομέα και μέσω του οποίου παρέχεται άπαξ η πρόσβαση στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Όταν τα αγαθά παραδοθούν στο όχημα, ο κάτοχός του λαμβάνει μια ειδοποίηση ότι τα ψώνια του έχουν παραδοθεί και είναι τακτοποιημένα στο αυτοκίνητο.
Η απευθείας παράδοση της Volvo στο αυτοκίνητο είναι προς το παρόν διαθέσιμη στους πελάτες της Volvo στην έδρα της εταιρείας, στην πόλη του Γκέτεμποργκ, σύντομα όμως θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Σουηδία, αλλά και σε άλλες χώρες.