Το αμερικανικό superbowl είναι κάθε χρονιά μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους διαφημιστές να αποτανθούν σε ένα τηλεοπτικό κοινό που ξεπερνά τα 100.000.000 τηλεθεατές.
Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται για αυτό το σκοπό είναι πάντα πολύ πρωτοποριακές και διαφορετικές και ο συναγωνισμός είναι εντονότατος ανάμεσα στις εταιρίες που εξαγοράζουν τα πανάκριβα διαφημιστικά slots για το συγκεκριμένο αθλητικό πρόγραμμα.
Φέτος, η Audi όμως, δημιούργησε ένα πραγματικά έξυπνο spot που καταφέρνει να «ενώσει» το Audi R8, έναν αστροναύτη και τον David Bowie!
Η απορία που λύνει η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι απλή: Πως κάνεις έναν ηλικιωμένο συνταξιούχο αστροναύτη να ξανανιώσει πως είναι να ζεις με ένταση;
Η απάντηση στην οθόνη!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr