Η μόδα έρχεται και φεύγει. Το στιλ όμως δεν έχει χρονικά όρια και δεν έχει ηλικία.
Με αυτό το πιστεύω και το μότο “Driven by Style”, η μάρκα DS, η πολυτελής εκδοχή της Citroen, συνεργάστηκε με την διάσημη 94χρονη Iris Apfel και δημιούργησε μία τηλεοπτική καμπάνια που όμοιά της δεν υπάρχει!

Η Apfel, φορώντας τα τεράστια στρογγυλά γυαλιά της και τα ατελείωτα αξεσουάρ και οδηγώντας το νέο DS3, αφηγείται ότι κάποτε, κάποιος, της είπε «δεν είσαι έτοιμη και δεν θα είσαι ποτέ! Αλλά δεν πειράζει γιατί έχεις στιλ».
Η Iris Apfel προφανώς άκουσε τη συμβουλή του και σήμερα, εκτός από style icon είναι και μία πολύ πετυχημένη επιχειρηματίας. Ηταν αρχισυντάκτρια του Women’s Wear Daily και υπεύθυνη για τη διακόσμηση του Λευκού Οίκου από το 1950 μέχρι το 1992!
Το στιλ της έχει αναδειχθεί ακόμα και από το ΜΟΜΑ στη Νέα Υόρκη που έχει κάνει εκθέσεις με αναφορές στο στιλ που η ίδια δημιούργησε.

Σήμερα, γίνεται η πρέσβειρα της DS και σε ένα βίντεο κλιπ με πολύ χρώμα και πολύ στιλ χρησιμοποιώντας το DS3 ως πλατφόρμα, μεταφέρει την εμπειρία της στους νεότερους!
Το υπέροχο τραγούδι “odd night” που ακούγεται στη διαφήμιση, γράφτηκε για αυτό τον σκοπό από τον DVNO (Mehdi Pinson) και θα είναι διαθέσιμο για κατέβασμα σε λίγο καιρό από το iTunes.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr