Το γιατί τα δελτία τύπου ακόμα και των σούπερ σπορ αυτοκινήτων από Γερμανούς κατασκευαστές (δεν το κάνει μόνο η BMW) ξεκινούν αναφέροντας την κατανάλωση σε παρενθέσεις, το κατανοούμε ως νομική υποχρέωση αλλά… είναι τόσο αστείο!
Θα το κάνουμε και εμείς λοιπόν:
Η νέα κορυφαία BMW M5 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 241 g/km) θα είναι ένα απόλυτο εργαλείο που θα κινεί τελευταία έκδοση του V8 κινητήρα 4.4-L με τεχνολογία M TwinPower Turbo.
Ο βελτιωμένος υψηλόστροφος κινητήρας ξεπερνά τον προκάτοχό του σε επίπεδο ισχύος και ροπής και… αν καταφέρετε ποτέ να τον κάνετε να κάψει 10.5L/100km ακούγοντας τον ήχο της νέας Μ5, γράψτε μας.
Ελλείψει πάντως άλλων στοιχείων για την ακριβή απόδοση του βελτιωμένου κινητήρα που πάντως τοποθετείται σύμφωνα με εικασίες κάπου γύρω στα 600+ άλογα, θα ασχοληθούμε με κάτι πολύ-πολύ σημαντικό για τη νέα Μ5.

Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης: M xDrive είναι αυτό που θα κάνει την Μ5 ένα θεϊκό αυτοκίνητο με τρεις υποστάσεις:

Ο Πατήρ / 4WD: Προσφέρει ασφάλεια με την τερακίνηση πλήρως εμπλεγμένη που καθιστά την Μ5 μία σαύρα που δεν ξεκολλά με τίποτα από το δρόμο σε κάθε περίπτωση

Ο υιός / 4Χ4 Sport Mode: Για τον υιό που, ως νεότερος, θέλει να εξερευνήσει τα όρια του απόλυτου business sedan αλλά με σχετική ασφάλεια. Η Μ5 στο sport mode θα επιτρέψει στο πίσω μέρος να ακολουθήσει μία πιο ενθουσιώδη τροχιά προς τα έξω, να υπερστρέψει ελαφρά αλλά με απόλυτο έλεγχο.

Το άγιο πνεύμα / 2WD: Στη λειτουργία 2WD η πίσω κίνηση κάνει πάρτυ και επιτρέπει στον οδηγό με τις θεϊκές ικανότητες να απολαύσει πλήρως την κορυφαία ισχύ της νέας Μ5. Λάστιχα που βγάζουν καπνούς, απίστευτοι ήχοι από τον V8 κινητήρα και απόλαυση στο maximum με ντριφτ χωρίς τέλος!
Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές διατάξεις με βάση τους συνδυασμούς των DSC modes (DSC on, MDM, DSC off) και των M xDrive modes (4WD, 4WD Sport, 2WD) και να συνεργαστεί με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει από τρία προγράμματα και να αλλάζει σχέσεις μηχανικά, από τα χειριστήρια στο τιμόνι, κάνοντας ακόμα και σπορ πολλαπλά κατεβάσματα.
Ψήνεστε; Η BMW λέει ότι η νέα Μ5 θα κάνει τους αυθεντικούς οδηγούς (με το ανάλογο πορτοφόλι) να τρέμουν από συγκίνηση!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr