Η Ford αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τις τεχνολογίες που υπόσχονται πιο σπορ εμπειρία στο τιμόνι του νέου Fiesta ST για όσους φυσικά μπορούν να τα πληρώσουν ως έξτρα.
Το μοντέλο που φτάνει στις εκθέσεις, παρουσιάστηκε πέρυσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Το νέο ST θα προσφέρεται (προαιρετικά), μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για καλύτερη διαχείριση των δυνάμεων στις στροφές.
Παράλληλα, η Ford έχει τοποθετήσει στην πίσω ανάρτηση, ειδικά ελατήρια τόσο ξεχωριστά, ώστε τα έχει πατεντάρει!
Αυτά, λέει η εταιρία, διαχειρίζονται με ξεχωριστό τρόπο τα φορτία που δέχεται η ανάρτηση, για καλύτερη απόκριση του πίσω μέρους.
Παράλληλα, το Launch Control (προαιρετικό) προσφέρει γρήγορες εκκινήσεις από στάση.
To Fiesta ST, έχει έναν νέο, τρικύλινδρο, 1.5L EcoBoost κινητήρα 200 ίππων και για πρώτη φορά επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) που επιτρέπουν τη διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας.
Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση, ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης, Twin-independent Variable Cam Timing και αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων για να αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 rpm, και ροπή 290 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 rpm, για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δεύτερα και τελική ταχύτητα 232 km/h.
Το νέο Fiesta ST θα διατίθεται από το λανσάρισμα σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις με σπορ εξωτερικό στυλ ST και στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ή προαιρετικές 18 ιντσών.
Ενα στάνταρ σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη 6,5 ιντσών ή προαιρετική 8 ιντσών θα επιτρέπει στους οδηγούς του Fiesta ST να ελέγχουν τις λειτουργίες των συστημάτων ήχου, πλοήγησης και συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Επίσης το προαιρετικό B&O PLAY Sound System υπόσχεται ακόμα πιο high-end εμπειρία ήχου.