Οσοι περίμεναν με ανυπομονησία το νέο μεγάλο SUV της VW, μήπως και κάνουν μία ενθουσιώδη κίνηση αντικατάστασης του προηγούμενου μοντέλου ή κάποιου άλλου premium οχήματος, μπορούν πλέον να θαυμάσουν το νέο Touareg αλλά και να μάθουν ορισμένα γεγονότα που θα δυσκολέψουν την απόφασή τους.
Η VW παρουσίασε το νέο μοντέλο στην Κίνα και μας εξήγησε ότι πλέον το Touareg θεωρείται πιο premium και άρα θα είναι πιο ακριβό και χωρίς μικρούς ή μεσαίους κινητήρες όπως είναι η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας, παρά μόνο μεγάλες V6 και V8 μονάδες (τουλάχιστον για την ώρα).
Τα παραπάνω κατατάσσουν το νέο Touareg στο άνω κομμάτι της premium suv κατηγορίας και -ειδικά για την Ελλάδα της τρελής φορολογίας- απλησίαστο για μη εταιρικούς αγοραστές.
Η κίνηση της VW είναι λογική και μάλλον δεν θα της στοιχίσει και πολύ αφού πλέον έχει τόσα προϊόντα στα SUV, ώστε να μπορεί να μοιράζει με επιτυχία τις πωλήσεις της σε κάθε υποκατηγορία.
Το νέο Touareg λοιπόν, είναι ένα premuim SUV που θέλει να τα βάλει με τους «μεγάλους» της κατηγορίας.
Προσφέρει εντυπωσιακό σχεδιασμό, αντίστοιχα εντυπωσιακό τεχνολογικό πακέτο αλλά και τεχνολογία για εντυπωσιασμό, όπως το σετ των οθονών στο ταμπλό που αποτελείται από τον 12ιντσο πίνακα οργάνων και το 15ιντσο σύστημα infotainment. To εντυπωσιακό πακέτο με την ονομασία Innovision Cockpit, δείχνει αφενός που το πάει η εταιρεία αλλά και που πάει η αυτοκίνηση γενικότερα, με μοντέλα ψηφιοποιούνται πλήρως και προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία οδήγησης.
Το νέο Touareg λανσάρεται με τη μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων ελέγχου, υποβοήθησης και άνεσης που έχει παρουσιάσει ποτέ η Volkswagen.
Τεχνολογίες όπως το Night Vision (ανίχνευση ανθρώπων και ζώων στο σκοτάδι μέσω κάμερας θερμικής απεικόνισης) το Roadwork Lane Assist (ημιαυτόνομη οδήγηση και διατήρηση του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας), η ενεργή τετραδιεύθυνση και το σύστημα φωτισμού IQ.Light - LED matrix, είναι μερικές μόνο από αυτές που θα διατίθενται στο νέο Touareg, για ασφάλεια αλλά και άνεση.
Το νέο Touareg, όπως είπαμε παραπάνω λανσάρεται με γκάμα V6 και V8 κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με ισχύ από 231 έως 421 ίππους ενώ προβλέπεται και ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα 367 ίππων.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr