Follow us

Το Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα

Φιλοσοφία Kaizen: Οι μικρές βελτιώσεις μπορεί να μην φαίνονται πολύ σημαντικές μεμονωμένα, αλλά όταν συνδυάζονται στο σύνολό τους, η διαφορά γίνεται αντιληπτή

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM

Το Nissan GT-R NISMO 2020 με νέους αγωνιστικού τύπου στροβιλοσυμπιεστές, βελτιωμένο έλεγχο αλλαγής ταχυτήτων, ελαφρύτερα εξαρτήματα, μειωμένη συνολική μάζα και αναβαθμίσεις στα φρένα, τους τροχούς και τα ελαστικά, το Nissan GT-R NISMO 2020 κατάφερε να μειώσει κατά των 2,5 δευτερόλεπτα τον χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της Nissan.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα

Ο κινητήρας του GT-R NISMO 2020, γνωστός και ως "VR38DETT," είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 2

Πλέον διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, όμοιων με αυτούς της αγωνιστικής έκδοσης του GT3. Οι νέοι υπερσυμπιεστές διαθέτουν φτερωτή τουρμπίνας με 10 πτερύγια (ένα λιγότερο από το τρέχον μοντέλο), όπου το καθένα από αυτά είναι 0,3 χιλιοστά λεπτότερο. Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της μάζας κατά 14,5% και συνεπώς της αδράνειας (24%), επιτρέποντας αύξηση της απόκρισης.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 3

Με γνώμονα τα οφέλη της αεροδυναμικής , ο σχεδιασμός του GT-R NISMO 2020 έχει υποστεί μια συναρπαστική εξέλιξη. Ένας τομέας που κάνει ξεχωριστό το GT-R NISMO 2020, είναι η ποσότητα ανθρακονημάτων που φέρει. Χάρη στο συγκεκριμένο υλικό έχει επιτευχθεί συνολική εξοικονόμηση βάρους 10,5 κιλών, εκτός της μείωσης των 20 κιλών που επετεύχθησαν από τις αναβαθμίσεις και τα νέα εξαρτήματα.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 4

Το πιο σημαντικό κομμάτι εφαρμογής ανθρακονήματος είναι η οροφή του GT-R NISMO 2020, “απαλλάσσει” το αυτοκίνητο από ένα σημαντικό βάρος χρησιμοποιώντας μια παγκοσμίως πρώτη τεχνική που συνδυάζει τη διαδικασία συμπιεσμένης χύτευσης Prepreg που δίνει στη δομή του άνθρακα μια πιο σφιχτή και ελαφριά πλέξη, βελτιώνοντας την ηχομόνωση, καθώς και μια εντυπωσιακή εμφάνιση.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 5

Η Nissan συνεργάστηκε με τον Ιταλό κατασκευαστή φρένων Brembo για να δημιουργήσει ένα ολοκαίνουργιο πακέτο φρένων για το GT-R NISMO 2020. Οι ειδικές μεγάλες δαγκάνες συνοδεύονται από μεγάλους κεραμικούς ρότορες, τους μεγαλύτερους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Ιαπωνικό αυτοκίνητο, διάστασης 410 mm (16,1 ίντσων) εμπρός και 390 mm (15,3 ίντσων) πίσω. Οι εξαπίστονες εμπρός και οι τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, είναι εξαιρετικής ακαμψίας. Η ολοκαίνουργια κατασκευή τους βελτιώνει σημαντικά τον χρόνο αντίδρασης των φρένων.

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 6

Οι τελευταίες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του GT-R του NISMO 2020, βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές (πλευρική G), με αυξημένη απόκριση ταχύτητας και ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι διαθέτει καλύτερη γραμμικότητα και ακρίβεια από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις ακόμη και σε ταχύτητες που φτάνουν τα 300 χλμ /ω !

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 ανεβάζει τη θερμοκρασία λίγο ακόμα - εικόνα 7

Τα αμορτισέρ Bilstein DampTronic του αυτοκινήτου ρυθμίστηκαν με πολύ προσοχή τόσο στην επαναφορά (20% πιο μαλακά) όσο και στην συμπίεση (5% πιο μαλακά), λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική μείωση του βάρους κατά 30 κιλά.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Πού θα απολαύσεις την Πανσέληνο του Σεπτεμβρίου και το "ματωμένο φεγγάρι" στην Αθήνα

Η τελευταία πανσέληνος του καλοκαιριού είναι εδώ (7/9), κι εμείς σου προτείνουμε τις καλύτερες εμπειρίες για να την υποδεχθείς με τον πιο ρομαντικό τρόπο.