X

Πελοπόννησος, το καινούργιο ξενοδοχειακό "eldorado"

Επένδυση της αμερικάνικης Hilton στην περιοχή με τη δημιουργία του πρώτου Ελληνικού ξενοδοχείου της αλυσίδας Waldorf Astoria Scarlet Bay.

Η υλοποίηση της μελέτης του αρχιτεκτονικού γραφείου Georgios Batzios architects, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029. Επιβεβαιώνοντας την τάση των τελευταίων ετών που θέλει την Πελοπόννησο να βρίσκεται στο επίκεντρο μιας εντυπωσιακής αναπτυξιακής πορείας, με τις μεγάλες επενδύσεις στον τομέα της φιλοξενίας να αυξάνονται με ασταμάτητο ρυθμό. Η ενίσχυση των υποδομών, η αναβάθμιση των οδικών αξόνων, οι στοχευμένες παρεμβάσεις για την προώθηση του τουρισμού τεσσάρων εποχών και η διεθνής αναγνώριση της περιοχής ως αυθεντικού, ασφαλούς και υψηλής ποιότητας προορισμού έχουν δημιουργήσει ένα νέο τοπίο ευκαιριών.

Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, δεν προκαλεί έκπληξη ότι μεγάλοι παγκόσμιοι όμιλοι στρέφουν πλέον αποφασιστικά το βλέμμα τους προς τη Νότια Ελλάδα. Η Hilton, ένας από τους πιο ισχυρούς παίκτες της διεθνούς ξενοδοχειακής αγοράς, αποτελεί το πιο πρόσφατο και ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης, επιλέγοντας να εγκαινιάσει την πρώτη ιδιοκτησία του κορυφαίου brand Waldorf Astoria Hotels & Resorts στη χώρα μας, σε ένα από τα πιο προνομιακά σημεία της Πελοποννήσου.

© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects

Το νέο Waldorf Astoria Scarlet Bay, σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή τόσο για την Hilton όσο και για την ελληνική πολυτελή φιλοξενία. Προκύπτοντας μέσα από συμφωνία διαχείρισης με τον όμιλο Royal Group Holding, το ξενοδοχείο αποτελεί το πρώτο Waldorf Astoria στην Ελλάδα και εντάσσεται σε ένα διεθνές δίκτυο που εκτείνεται σε περίπου 20 χώρες παγκοσμίως. Η επιλογή της Πελοποννήσου δεν είναι τυχαία· αντίθετα, αποτελεί στρατηγική κίνηση που βασίζεται στο αυξανόμενο κύρος της περιοχής και στη μοναδική συνύπαρξη ιστορικής βαρύτητας, φυσικής ομορφιάς και αυθεντικών εμπειριών.

Η τοποθεσία του νέου resort στην παραλιακή ζώνη της Πελοποννήσου συνδυάζει όλα τα στοιχεία που κάνουν τον προορισμό ξεχωριστό: τραχειά βουνά, που συναντούν κρυστάλλινες παραλίες, μικρά παραδοσιακά χωριά, γαστρονομία που αναγνωρίζεται διεθνώς και φυσικά η εγγύτητα σε ορόσημα παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως η Αρχαία Ολυμπία, η γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων όπου μέχρι σήμερα ανάβει η Ολυμπιακή φλόγα. Η περιοχή προσφέρει ένα πλούσιο υπόβαθρο ιστορίας και πολιτισμού, ιδανικό για μια μάρκα όπως η Waldorf Astoria, που έχει διαμορφώσει την ταυτότητά της γύρω από την έννοια της διαχρονικής κομψότητας και της εξατομικευμένης, υψηλής φιλοξενίας.

© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects

Το Waldorf Astoria Scarlet Bay θα διαθέτει 121 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, όλα με ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα, προσφέροντας ιδιωτικότητα, άνεση και υψηλή αισθητική. Επιπλέον, το έργο θα περιλαμβάνει και μια σειρά από ιδιωτικές branded residences, κατανεμημένες σε 13 πολυτελείς βίλες, δίνοντας την ευκαιρία σε επισκέπτες και ιδιοκτήτες να βιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης και αποκλειστικότητας που χαρακτηρίζει το brand.

Οι εγκαταστάσεις του resort έχουν σχεδιαστεί για να καλύψουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου ταξιδιώτη. Το επώνυμο Waldorf Astoria spa υπόσχεται εμπειρίες ευεξίας υψηλού επιπέδου, ενώ οι επιλογές ψυχαγωγίας περιλαμβάνουν εσωτερικές και εξωτερικές πισίνες – με την κεντρική πισίνα να προσφέρει μαγευτική θέα προς την ακτογραμμή και το νησί των Σπετσών – γήπεδο τένις, κέντρο fitness και kids club. Στον τομέα της γαστρονομίας, οι επισκέπτες θα απολαύσουν επιμελημένες δημιουργίες σε μια σειρά από χώρους: το θρυλικό Peacock Alley, ένα signature restaurant, beach club restaurant, lounge bar και εξειδικευμένο coffee shop.

© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects

Η άφιξη της Waldorf Astoria στην Πελοπόννησο αποτελεί ισχυρό μήνυμα για την επενδυτική δυναμική της περιοχής και επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα, και ειδικά ο Νότος, αναδεικνύεται σε κόμβο πολυτελούς τουρισμού διεθνούς επιπέδου. Με έργα τέτοιας κλίμακας να καταγράφονται ολοένα και συχνότερα, η Πελοπόννησος εδραιώνεται πλέον όχι μόνο ως ταξιδιωτικός προορισμός, αλλά και ως ένας από τους πιο υποσχόμενους επενδυτικούς χάρτες της Μεσογείου.

Ο αρχιτέκτονας πίσω από το κτίριο

Ο ιδρυτής του αρχιτεκτονικού γραφείου Georges Batzios Architects, Γιώργος Μπάτζιος, ακολούθησε μια διεθνή καριέρα σχεδιάζοντας και ηγούμενος πολυκλαδικών ομάδων σε διεθνή έργα μεγάλης κλίμακας, όπως ο πύργος 53w53 MoMA στη Νέα Υόρκη, το Λούβρο του Αμπού Ντάμπι, το Τέταρτο Τέχνης και Τεχνολογίας στη Σεγκόβια, η Φιλαρμονική του Παρισιού, ο Διεθνής Διαγωνισμός Rethink Athens σε συνεργασία με παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονες όπως οι Ateliers Jean Nouvel, David Chipperfield Architects, Martha Schwartz and Partners, Fr-ee Fernando Romero μεταξύ άλλων.

Το 2012 ίδρυσε το Georges Batzios Architects, ένα πολυκλαδικό αρχιτεκτονικό στούντιο που επικεντρώνεται σε διάφορα έργα και διαγωνισμούς που διεξάγονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συχνά συνεργαζόμενο με διεθνή αρχιτεκτονικά γραφεία, όπως οι Ateliers Jean Nouvel και Kengo Kuma and Associates. Ο ίδιος, αποτέλεσε για πολλά χρόνια, εργαζόμενος στο Παρίσι, συνεργάτης του Γάλλου αρχιτέκτονα Jean Nouvel. Για την συνεργασία μαζί του είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξη του στη Δανάη Μακρή: "Με τον Jean Nouvel έχω δουλέψει πολλά χρόνια. Έχει μία αύρα, μία ιδιοφυία στην αρχιτεκτονική. Τον νιώθω σαν πνευματικό μου πατέρα.

© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects

Αρχικά δεν επρόκειτο να κατέβουμε στον διαγωνισμό για το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, και έτσι αρνηθήκαμε κάποιες προτάσεις συνεργασίας που μας έγιναν . Ωστόσο όταν επικοινώνησε μαζί μας ο Jean Nouvel δεν μπορούσαμε να πούμε όχι. Σε αυτή τη συνεργασία ένιωσα την καθοδήγηση και το βαθύ όραμα, το οποίο είναι ξεχωριστό για κάθε έργο του. Η συνεισφορά των γραφείων μας δεν ήταν 50-50. Έμοιαζε περισσότερο σαν να δουλεύουμε στο γραφείο του.

Και η δική μας πρόταση, όπως όλα τα concept εκμεταλλεύονται το υπόγειο με μια ράμπα. Αναδύονται σιγά σιγά από το μουσείο. Το δικό μας έργο είναι ευαίσθητο. Έχει να κάνει με τους κοιτώνες και τον τρόπο που αυτοί αναπτύσσονται, σαν υφάσματα, μέσα στο χώρο. Με ένα νέο κτίριο, διαφανές, στο πίσω μέρος του μουσείου, θέλαμε να εκθειάσουμε το μουσείο και τα εκθέματά του, υπερβαίνοντας το κτίριο του Τσίλλερ. Σαν αντικείμενο λατρείας. Καθώς κρατούσαμε μόνο το κτίριο του Τσίλλερ, αναγνωρίζαμε το ρίσκο. Ήμασταν όμως συνειδητοποιημένοι. Ο Nouvel δεν κάνει εκπτώσεις όταν έχει μία ιδέα”.

© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects
© 2025 Hilton - Credit: Georges Batzios Architects