1.284 εξωπλανήτες ανακάλυψε η NASA

Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία ανακάλυψε 1.284 εξωπλανήτες, διπλασιάζοντας τον αριθμό των επιβεβαιωμένων πλανητών εκτός δικού μας ηλιακού στηστήματος.

1.284 εξωπλανήτες ανακάλυψε η NASA

Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA ανακάλυψε 1.284 εξωπλανήτες χάρη στο τηλεσκόπιο Κέπλερ, διπλασιάζοντας τον αριθμό των επιβεβαιωμένων πλανητών εκτός του ηλιακού συστήματός μας.

"Αυτό μας κάνει να ελπίζουμε ότι κάπου, σε τροχιά γύρω από ένα άστρο παρόμοιο με τον Ήλιο μας, θα βρούμε τελικά έναν αδελφό πλανήτη της Γης", είπε η Έλέν Στόφαν, η επιστημονική υπεύθυνη της NASA.

Οι αστρονόμοι είναι βέβαιοι σε ποσοστό 99% ότι αυτοί οι 1.284 εξωπλανήτες είναι πραγματικά πλανήτες και όχι άλλα ουράνια σώματα.

Το τηλεσκόπιο Κέπλερ έχει επίσης εντοπίσει άλλα 1.327 αντικείμενα που θα μπορούσαν να είναι πλανήτες, όμως θα χρειαστούν επιπρόσθετες μελέτες για να επιβεβαιωθεί αυτή η εικασία.

Μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί περίπου 5.000 "επίδοξοι" εξωπλανήτες και οι 2.325 από αυτούς βρέθηκαν χάρη στο Κέπλερ. "Πριν από την εκτόξευση του Κέπλερ δεν ξέραμε αν οι εξωπλανήτες είναι σπάνιοι ή άφθονοι και τώρα φαίνεται ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν περισσότεροι πλανήτες παρά άστρα" είπε ο Πολ Χερτζ, ο διευθυντής του τμήματος αστροφυσικής της NASA. "Οι πληροφορίες αυτές θα καθοδηγήσουν τις μελλοντικές αποστολές μας για να μάθουμε αν είμαστε μόνοι ή όχι στο σύμπαν", πρόσθεσε.

Το Κέπλερ, που εκτοξεύτηκε το 2009, έχει εξετάσει εξονυχιστικά 150.000 άστρα για να βρει ενδείξεις πλανητών σε τροχιά γύρω από αυτά και κυρίως πλανήτες που βρίσκονται σε απόσταση τέτοια που θα μπορούσαν να έχουν νερό σε υγρή κατάσταση, κάτι που θα επέτρεπε ενδεχομένως την εμφάνιση ζωής.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ 27 Ιαν 2021 | 23:18

Ραγδαίες εξελίξεις με την AstraZeneca: Στο 75% η μείωση των παραδόσεων εμβολίων - Αδιέξοδο με ΕΕ

Στον αέρα ο προγραμματισμός για τους εμβολιασμούς στην Ευρώπη - Το κρίσιμο ραντεβού στις Βρυξέλλες μεταξύ ΕΕ και AstraZeneca

ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ 27 Ιαν 2021 | 21:29

Κορονοϊός: Η Νορβηγία κλείνει τα σύνορα σε όσους δεν διαμένουν στη χώρα

Από τα μεσάνυχτα της Πέμπτης προς Παρασκευή, η Νορβηγία θα εισαγάγει τους αυστηρότερους κανόνες εισόδου στη χώρα.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 27 Ιαν 2021 | 18:14

Κορονοϊός: Νέο αρνητικό ρεκόρ - Πάνω από 18.000 νεκροί παγκοσμίως σε μόλις μία μέρα

Την τελευταία εβδομάδα, κατά μέσο όρο, 14.000 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους από τον κορονοϊό κάθε 24 ώρες.

«ΒΑΘΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ». 27 Ιαν 2021 | 17:54

Εμβόλια-Κυριακίδου: Οι εταιρείες να μην έχουν ψευδαισθήσεις ότι η ΕΕ δεν έχει τα μέσα να μάθει τι συμβαίνει

Η "άποψη της ΑstraZeneca ότι δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει παραδόσεις δεν είναι ούτε σωστή ούτε αποδεκτή", δήλωσε η επίτροπος Υγείας, Στέλλα Κυριακίδου.

ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ 27 Ιαν 2021 | 15:38
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ WOCKHARDT UK 27 Ιαν 2021 | 15:35

Alert: Εκκενώθηκε εργοστάσιο παρασκευής εμβολίων της AstraZeneca στην Ουαλία λόγω ύποπτου δέματος

Η εταιρεία Wockhardt UK ανακοίνωσε ότι παρέλαβε σήμερα το πρωί ύποπτο δέμα στις εγκαταστάσεις της στο Ρέξαμ.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ 27 Ιαν 2021 | 15:00

Κίνα: Χαμός στο Twitter με τα πρωκτικά τεστ κορονοϊού - "Είναι σούπερ ταπεινωτικό"

Η Κίνα καταφεύγει όλο και περισσότερο στα πρωκτικά διαγνωστικά τεστ κορονοϊού.Oι αντιδράσεις κυμαίνονται από τον φόβο μέχρι τον χλευασμό.

ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ 27 Ιαν 2021 | 14:49

Αυτά είναι τα συμπτώματα του μεταλλαγμένου κορονοϊού: Περισσότερος βήχας, λιγότερη ανοσμία

Η Βρετανική Στατιστική Υπηρεσία ανακοίνωσε διαφορές μεταξύ εκείνων που έχουν μολυνθεί από την παραλλαγή του κορονοϊού σε σχέση με το αρχικό στέλεχος.

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ 27 Ιαν 2021 | 14:01

"Μύλος" στις Βρυξέλλες με την AstraZeneca: "Ισχύει το ραντεβού με την ΕΕ", αναφέρει η εταιρεία

θα γίνει τελικά το ραντεβού με την ΕΕ αναφέρει εκπρόσωπος της AstraZeneca.

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ REUTERS 27 Ιαν 2021 | 13:10

Ο Μπιλ Γκέιτς για τα εμβόλια και το τσιπάκι: Πραγματικά, υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν αυτές τις ανοησίες;

Ο Μπιλ Γκέιτς παίρνει θέση για τις θεωρίες συνομωσίας πως "δημιούργησε με τον Φάουτσι την πανδημία για να ελέγχει τους ανθρώπους"

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ 27 Ιαν 2021 | 13:00

Ανοιχτή ρήξη AstraZaneca - ΕΕ για τα εμβόλια: Αποχώρησε η εταιρεία από τις συνομιλίες

Η AstraZeneca δεν θα παρευρεθεί στην προγραμματισμένη για σήμερα, Τετάρτη, συνάντηση με την Κομισιόν.

ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 27 Ιαν 2021 | 08:30

Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Θα επανεξεταστούν οι κυρώσεις σε στελέχη του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου

Η κυβέρνηση του Δημοκρατικού Τζο Μπάιντεν θα "επανεξετάσει σε βάθος" τις αμερικανικές κυρώσεις σε βάρος στελεχών του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου.

ΠΑΣΚΑΛ ΣΟΡΙΟ 27 Ιαν 2021 | 08:06

Ο επικεφαλής της AstraZeneca απαντά για τις καθυστερήσεις στα εμβόλια: Με την Βρετανία υπογράψαμε 3 μήνες νωρίτερα από την ΕΕ

Ο διευθύνων σύμβουλος της AstraZeneca εξήγησε ότι τα προβλήματα εστιάζονται στην παρασκευή του εμβολίου στα δύο εργοστάσια που χρησιμοποιούνται για την ΕΕ.