X

Βαλτιμόρη: Μέχρι 4 δισ. δολάρια μπορεί να φτάσει η ασφαλιστική αποζημίωση - "Η μεγαλύτερη θαλάσσια ζημιά όλων των εποχών"

Η Barclays τοποθετεί τις πιθανές ασφαλιστικές αποζημιώσεις μεταξύ 1 και 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Γράφει: TheToc team

Στη μεγαλύτερη πληρωμή θαλάσσιων αποζημιώσεων όλων των εποχών μπορούν να οδηγήσουν η κατάρρευση της γέφυρας "Francis Scott Key" στη Βαλτιμόρη και οι επιπτώσεις της, όπως δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος του ασφαλιστικού γίγαντα Lloyd’s του Λονδίνου, Bruce Carnegie-Brown.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες ζημίες από την καταστροφή θα ανέλθουν σε δισεκατομμύρια, μετά τη συντριβή ενός τεράστιου φορτηγού πλοίου στη γέφυρα την Τρίτη. Έξι άνθρωποι πιθανολογείται ότι έχασαν τη ζωή τους.

Οι αναλυτές της Morningstar DBRS ανέφεραν σε σημείωμά τους την Τετάρτη ότι οι ασφαλισμένες απώλειες θα μπορούσαν να ανέλθουν μεταξύ 2 και 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανάλογα με το χρονικό διάστημα που το λιμάνι θα είναι αποκλεισμένο. Ένα τέτοιο ποσό θα ξεπερνούσε το σημερινό υψηλότερο ποσό, το οποίο καταβλήθηκε από την ανατροπή του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia το 2012.

Διαβάστε Επίσης

Η Barclays τοποθετεί τις πιθανές ασφαλιστικές αποζημιώσεις μεταξύ 1 και 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

"Ενδεχομένως η μεγαλύτερη θαλάσσια ασφαλιστική ζημιά όλων των εποχών"

"Αρχίζουμε να αναπτύσσουμε πόρους αναμένοντας ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική απαίτηση για τον κλάδο. Και για την αγορά των Lloyd’s, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να ξετυλιχθεί η πολυπλοκότητα της κατάστασης", δήλωσε ο Bruce Carnegie-Brown στο CNBC.

"Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε με αριθμούς. Δεν προβλέπω σε αυτό το σημείο ότι είναι εκτός του ρεαλιστικού σχεδιασμού μας για τα σενάρια καταστροφής. Αισθάνομαι ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική απώλεια, ενδεχομένως τη μεγαλύτερη θαλάσσια ασφαλιστική ζημιά όλων των εποχών".

Ο Carnegie-Brown πρόσθεσε ότι, ενώ σίγουρα θα υπήρχαν απαιτήσεις για το πλοίο, το φορτίο και τη γέφυρα, είναι "δευτερογενείς επιπτώσεις" που θα μπορούσαν να αποδειχθούν σημαντικές.

Διαβάστε Επίσης

"Πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες θα σταματήσουν, αλυσίδες εφοδιασμού θα διακοπούν από τα πλοία που είναι παγιδευμένα μέσα στο λιμάνι και φυσικά από τα πλοία που προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λιμάνι και δεν μπορούν πλέον. Αυτές οι δευτερογενείς επιπτώσεις θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να αντιμετωπιστούν", δήλωσε.

Η Βαλτιμόρη είναι το 11ο μεγαλύτερο λιμάνι στις ΗΠΑ και το πιο πολυσύχναστο της χώρας για την εισαγωγή και εξαγωγή αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών. Οι φορείς της αλυσίδας εφοδιασμού προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις στο εμπόριο.