
Πάνω από 300 πτήσεις. Πάνω από 3.000 ώρες στον αέρα. Πάνω από 4 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα στον ωκεανό. Αποτέλεσμα μηδέν. Οι έρευνες για τον εντοπισμό του Boeing 777 της Μalaysia Airlines με 239 επιβαίνοντες που χάθηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου παραμένουν άκαρπες παρά την πανάκριβη, τεράστια διεθνή επιχείρηση.
Η επόμενη φάση με βάση όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σχεδόν στις υποβρύχιες έρευνες
Την Τετάρτη, αξιωματούχοι από την Αυστραλία, τη Μαλαισία και την Κίνα θα συναντηθούν στην Καμπέρα για να εξετάσουν τα βήματα της επόμενης φάσης των ερευνών. Μια ομάδα θα αναλύσει τα δεδομένα και τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής ενώ μια άλλη ομάδα θα εξετάσει τα μέσα που χρειάζονται.
Η επόμενη φάση με βάση όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σχεδόν στις υποβρύχιες έρευνες. Μάλιστα εξετάζεται το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν μέσα που μπορούν να ελέγξουν σε μεγαλύτερο βάθος τον Ινδικό Ωκεανό απ΄ότι το ρομποτικό υποβρύχιο Bluefin-21.Οι αρχές της Αυστραλίας εκτιμούν ότι το κόστος της νέας φάσης θα ξεπεράσει τα 60 εκατομμύρια δολάρια ενώ δεν αποκλείουν το Boeing να βυθίστηκε στον πάτο του ωκεανού πριν ξεκινήσουν οι έρευνες.
Την ίδια ώρα νέα σενάρια περί τρομοκρατικής ενέργειας βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr