X

Διαφήμιση - παρέμβαση της Adidas με 25 διαφορετικά γυμνά γυναικεία στήθη

Θέση στο θέμα της γυναικείας ορατότητας παίρνει η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas με τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της για σουτιέν με 25 διαφορετικά γυμνά γυναικεία στήθη.

Γράφει: TheToc team

Σε μια κίνηση που συνιστά παρέμβαση και ταυτόχρονα είναι στη γραμμή του διαχρονικού logo της Adidas, "Τίποτα δεν είναι αδύνατο", προχώρησε η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών.

Για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της Adidas για τα αθλητικά σουτιέν που λανσάρει η εταιρεία, επελέγη μια ασυνήθιστη και κατά ορισμένους προκλητική εικόνα. Πρόκειται για μια σύνθεση των γυμνών φωτογραφικών μπούστων 25 γυναικών από το λαιμό και κάτω, στην οποία απεικονίζονται πολύ διαφορετικοί γυναικείου σωματότυποι.

Το γυμνό δεν είναι το στοιχείο που κάνει την επιλογή ασυνήθιστη. Η επιλογή των γυναικών που φωτογραφήθηκαν είναι αυτό που θα αποκαλούσαμε "φυσιολογικές", "κανονικές" γυναίκες μακριά από τα πρότυπα ομορφιάς που προωθούνται στον χώρο της μόδας. Κάθε γυναίκα θα αναγνωρίσει τον εαυτό της και αυτό επιθυμούν και οι ιθύνοντες αυτής της παρεμβατικής εκστρατείας: να δείξουν νεανικά, στητά, ασύμμετρα, πεσμένα, γερασμένα στήθη.

Στη νέα κολεξιόν των στηθόδεσμων της Adidas περιλαμβάνονται 43 διαφορετικά σχέδια που προορίζοτναι για πολλές διαφορετικές δραστηριότητες.

"Πιστεύουμε πως το στήθος κάθε γύναικας οποιό κι αν είναι το μέγεθός του αξίζει να έχει υποστήριξη και άνεση. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, τα νέα σουτιέν μας κυμαίνονται σε μια γκάμα 43 σχεδίων ώστε η κάθεμια να μπορεί να βρει το κατάλληλο για αυτήν".

Η φωτογραφική σύνθεση δημιουργήθηκε για να "αναδείξει πόσο διαφορετικά είναι τα γυναικεία στήθη, που είναι σε ποικιλία σχημάτων και μεγεθών κάτι που υπογραμμίζει την κεφαλαιώδη σημασία της υποστήριξής τους".

Διαβάστε Επίσης

Η κίνηση της Adidas χαιρετίζεται ως σύμπλευση με το κίνημα που αναπτύσσεται στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ονομασία #Freethenipple που διεκδικεί ορατότητα του γυμνού γυναικείου σώματος σε όλες τις πλατφόρμες.

Όπως σχολιάζεται όμως στα κοινωνικά δίκτυα, ούτε μια μεγάλη εταιρεία όπως η Adidas δεν μπορεί να δείξει γυμνά στήθη στο Instagram.