
Με τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της, η Adidas έκανε και πάλι τη διαφορά. Παρουσιάζοντας τη νεά σειρά της Pride collection 2023 τόνισε ότι είναι "εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο (σ.σ. queer Νοτιοαφρικανός designer) Rich Mnisi στον νεότερο εαυτό του", χρησιμεύοντας ως "μια κραυγή για ενεργό συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της κοινότητας LGBTQIA+". Τίτλος της καμπάνιας είναι "Let Love be your Legacy" - "Άσε την Αγάπη να γίνει η Κληρονομιά σου".
Στα κοινωνικά δίκτυα ωστόσο, η υποδοχή της καμπάνιας δεν ήταν από όλους θετική. Βλέπουμε μοντέλο να φορά γυναικείο πολύχρωμο μαγιό. Πρόκειται για το σχέδιο "Pride Swimsuit”, που στην Αμερική πωλείται προς 70 δολάρια. Το μοντέλο μοιάζει να είναι άνδρας, ενώ όπως παρατήρησαν χρήστες των κοινωνικών δικτύων είχε μια αξιοσημείωτη διόγκωση στην περιοχή του καβάλου.
![H νέα καμπάνια της Adidas με γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες - Αντιδράσεις και ομοφοβικά πυρά [εικόνες]](https://www.thetoc.gr/Content/ImagesDatabase/77/77a3c14e062740bea848ccc24eecdd77.jpg?v=1&maxwidth=650&)
Ένα συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas δείχνει το μοντέλο να ξαπλώνει, με την κάμερα σε ένα σημείο να κάνει ζουμ για να αποκαλύψει ένα κομμάτι τρίχας στο στήθος που υψώνεται πάνω από το λαιμόκοψη. Δεν ήταν σαφές εάν το μοντέλο προσδιορίζεται ως άνδρας ή είναι τρανς.
The Adidas ‘Pride 2023’ Women’s Swimwear Collection.. Presented by a Man pic.twitter.com/hKT0hnCXvt
— We The Media (@NewWorldNews_) May 17, 2023
"Γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες"
Ένας απο τους πρώτους που άρχισε τον πόλεμο κάνοντας ομοφοβικά σχόλια, είναι ο Oli London, ένας ακτιβιστής των social media και συγγραφέας κατά της θεωρίας των φύλων, ανέβασε στο Twitter τα στιγμιότυπα από τον ιστότοπο της Adidas το πρωί της Τετάρτης με τη λεζάντα: "Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με πρότυπο… άντρες".
Adidas has issued a press release in partnership with Trans Organization Athlete Ally regarding the new womenswear campaign:
— Oli London (@OliLondonTV) May 17, 2023
"Our goal is to drive inclusivity in sport– supporting student athletes from the LGBTQI+ and their allies to push for fair access and safe participation… pic.twitter.com/lSixp5IDTC
Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύριο χρήστες του Twitter είδαν το tweet - πολλοί από τους οποίους έσπευσαν να καταδικάσουν την εταιρεία αθλητικών ειδών ότι ασπάζεται το ρεύμα της "woke" κουλτούρας που σημαίνει την επαγρύπνηση εναντίον φυλετικών προκαταλήψεων και διακρίσεων.

Η διαφημιστική καμπάνια λανσαρίστηκε ενόψει του μήνα Pride, του μήνα Υπερηφάνειας που τιμάται κάθε χρόνο τον Ιούνιο, ως "μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει", σύμφωνα με την Adidas.

Ο Richi Mnisi θεωρείται ένας από τους καλύτερους νέους σχεδιαστές, κατάγεται από τη Νότια Αφρική, έχει κάνει πολύ υψηλού επιπέδου σπουδές στο Λονδίνο και είναι μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Στη δουλειά του ενσωματώνει στοιχεία της αφρικανικής κουλτούρας του σε μια προσπάθεια να περάσει μηνύματα αλληλεγγύης και αποδοχής.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr