Την ίδια στιγμή που η εξαφάνιση του Boeing 777 της Malaysia Airlines συνεχίζει να παραμένει ένα άλυτο μυστήριο, νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον πιλότο του αεροσκάφους, τον 53χρονο Ζάχαρι Αχμαντ Σαχ, ο οποίος φαίνεται πως ήταν λάτρης των αεροπλάνων και των πτήσεων.
Οπως αναφέρουν νυν και πρώην συνάδελφοι του πιλότου, ο 53χρονος Σαχ ήθελε ανέκαθεν να κάνει αυτό το επάγγελμα κι είχε ενταχθεί στο προσωπικό της Malaysia Airlines το 1981. Υπάλληλοι της εταιρείας που εργάζονταν μαζί του είπαν ότι ο Ζάχαρι γνώριζε υπερβολικά καλά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Boeing 777 καθώς έκανε συνεχώς πρακτική εξάσκηση στον προσομοιωτή.
Αξιωματούχοι της Malaysia Airlines, θεωρούν αδύνατον να ευθύνεται εκείνος με οποιονδήποτε τρόπο για την εξαφάνιση του αεροσκάφους
Είχε προσομοιωτή για Boeing 777 στο σπίτι του
Η λατρεία του για τις πτήσεις και η εξειδίκευση του στο Boeing 777 ήταν τέτοια, που σύμφωνα με μαρτυρίες ο Σαχ είχε εγκαταστήσει προσομοιωτή για Boeing στο σπίτι του, κάτι που φαίνεται και από τις φωτογραφίες που είχε ανεβάσει στη σελίδα του στο Facebook.
Το πάθος του για τα αεροπλάνα δεν περιοριζόταν μόνο στο Boeing 777, καθώς από άλλες φωτογραφίες που έχει ανεβάσει στο Facebook προκύπτει ότι είχε μεγάλη συλλογή από τηλεχειριζόμενα αεροσκάφη μινιατούρες, περιλαμβανομένου ενός δικινητήριου ελικοπτέρου.
Ο Σαχ είχε πάρει άδεια εξεταστή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας και εξέταζε πιλότους σε προσομοιωτές πτήσεων αναφέρουν αξιωματούχοι της Malaysia Airlines, οι οποίοι θεωρούν αδύνατον να ευθύνεται εκείνος με οποιονδήποτε τρόπο για την εξαφάνιση του αεροσκάφους.
Ο 53χρονος πιλότος, είχε πετάξει με αεροσκάφη Fokker F50, Boeing 737 και Airbus A300 στις τρεις δεκαετίες και πλέον που εργαζόταν για την Malaysia Airlines. Είχε στο ενεργητικό του περισσότερες από 18.000 ώρες πτήσης, ενώ ο 27χρονος συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ είχε 2.763 κι είχε προσληφθεί στην εταιρεία το 2007.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr