Δεν λένε να καταλαγιάσουν οι αποδοκιμασίες, οι διαμαρτυρίες και οι αντιδράσεις εναντίον του ισπανικού οίκου μόδας Balenciaga μετά την καμπάνια με τις φωτογραφίες παιδιών που πόζαραν κρατώντας λούτρινα αρκουδάκια με αξεσουάρ της εταιρείας που παραπέμπουν σε σαδομαζοχιστικούς ιμάντες.
Μετά τη συγγνώμη της εταιρείας και εν μέσω της κατακραυγής, ο καλλιτεχνικός διευθυντής και σχεδιαστής του οίκου, Ντέμνα απολογήθηκε και εκείνος για το κόνσεπτ.
"Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λανθασμένη καλλιτεχνική επιλογή του κόνσεπτ για την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη. Ήταν ακατάλληλο τα παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά" ανέφερε αρχικά ο Γεωργιανός σχεδιαστής.
"Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, ποτέ δεν θα είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα, όπως η κακοποίηση παιδιών που καταδικάζω. Τελεία. Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις παιδικής προστασίας για να μάθω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα" πρόσθεσε στην ανάρτησή του στο Instagram.
Ο Ντέμνα επανέλαβε ότι ζητά συγγνώμη "από οποιονδήποτε προσβλήθηκε από τις εικόνες", επισημαίνοντας πως "η Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο".
Συνθήματα στις βιτρίνες του οίκου
Τη λέξη "παιδοφιλία" με κεφαλαία γράμματα έγραψαν ακτιβιστές στη βιτρίνα της μπουτίκ του οίκου μόδας στο κέντρο του Λονδίνου.


Δείτε το βίντεο από τη στιγμή που ο ακτιβιστής γράφει τη λέξη "παιδοφιλία" στη βιτρίνα του καταστήματος:
Η φωτογράφηση έγινε για τη διαφημιστική καμπάνια του οίκου μόδας και υπογράφεται από βραβευμένο Ιταλό φωτογράφο που έχει στο παρελθόν διακριθεί με ένα φωτογραφικό πρότζεκτ του με παιδιά.

Το περιστατικό στη μπουτίκ του Λονδίνου, είναι το πιο πρόσφατο κρούσμα αποδοκιμασίας. Νωρίτερα μέσα στον Νοέμβριο, στόχος είχε γίνει το καστάστημα Balenciaga στο Μπέβερλι Χιλς, στο Λος Άντζελες.
Στη βιτρίνα του καταστήματος, σχεδιάστηκαν παιδικές φιγούρες και γράφτηκαν τα συνθήματα: "Τα παιδιά δεν είναι σεξουαλικά αντικείμενα" και "Δεν είναι για σεξ".

Η φωτογράφηση που πήρε διαστάσεις σκανδάλου αναδεικνύει το ζήτημα της σεξουαλικοποίησης των παιδιών και κάνει πολλούς από τους χρήστες να σχολιάζουν ότι δεν πρόκειται για ατύχημα από πλευράς της εταιρείας αλλά ότι ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν.
This is the Chief Designer for Balenciaga, Lotta Volkova.
— Juanita Broaddrick (@atensnut) November 28, 2022
Enough said. They knew exactly what they were doing. pic.twitter.com/mMofnFGCQD
Ερωτήματα δε, διατυπώνουν κάποιοι χρήστες για τον τρόπου παρουσιάστηκε το θέμα από την εφημερίδα New York Times.
Did 𝗡𝗬 𝗧𝗜𝗠𝗘𝗦 really just call everyone concerned with #Balenciaga’s choices and people 𝗤𝗔𝗡𝗢𝗡? pic.twitter.com/xrsvfXK5sz
— NΛTLY DΞNISΞ (@itsnatlydenise) November 29, 2022
Σε πρόσφατο άρθρο, μετά το ξέσπασμα των οργισμένων αντιδράσεων, εμφανίζεται να γίνεται σύνδεση της διαφημιστικής εκστρατείας με τις θεωρίες συνωμοσίας του ακροδεξιού κινήματος QAnon.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr