
"Η Ελλάδα όσο εξοπλίζει τα νησιά, δεν εφαρμόζει τη Συνθήκη της Λωζάνης", δήλωσε την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε νέα ευθεία πρόκληση εναντίον της χώρας μας, απαντώντας, ταυτόχρονα, και στις χθεσινές δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη από το Νταβός.
Ερντογάν: Ο Μητσοτάκης μπορεί να λέει ό,τι θέλει, αλλά οι δηλώσεις του δεν είναι αρκετές για να αλλάξουν τη μοίρα της περιοχής
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν ανέφερε: "Ο Μητσοτάκης μπορεί να λέει ό,τι θέλει, αλλά οι δηλώσεις του δεν είναι αρκετές για να αλλάξουν τη μοίρα της περιοχής. Διαπιστώνουμε πως οι όροι της Λωζάνης και όσα αφορούν τα νησιά, δεν εφαρμόζονται από τους Έλληνες αξιωματούχους".
"Δεν μπορεί να υπάρχει στρατιωτικοποίηση των νησιών. Αλλά αυτοί τα νησιά τα στρατιωτικοποιούν. Και με τη στρατιωτικοποίηση των νησιών κάνουν αντίθετα βήματα στη συνθήκη της Λωζάνης και των άλλων συνθηκών" ανέφερε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
"Κι εμείς κάνουμε τα απαραίτητα βήματα, απαντάμε στα διεθνή fora (διασκέψεις) αυτά που πρέπει. Κι εκείνοι θα κάνουν όσα πρέπει" είπε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Τούρκος πρόεδρος αναφέρθηκε και στο άρθρο του Economist, που ασκεί σκληρή κριτική στον ίδιο για τις πολιτικές που ακολουθεί στη χώρα του, ενώ έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις:
"Το μέλλον της Τουρκίας το καθορίζει το βρετανικό περιοδικό; To καθορίζει ο λαός μου. Και στην Τουρκία γίνεται αυτό που λέει ο λαός μου. Tη μοίρα της Τουρκίας δεν μπορεί να την καθορίσει το βρετανικό περιοδικό" ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι, νωρίτερα, είχε απαντήσει στο περιοδικό, ο διευθυντής επικοινωνίας της προεδρίας της Τουρκίας, Φαχρεντίν Αλτούν.
"Ο Economist ανακυκλώνει την πνευματικά τεμπέλικη, βαρετή και σκόπιμα λανθασμένη απεικόνιση της Τουρκίας. Φαίνεται ότι αισθάνονται υποχρεωμένοι να ανακοινώσουν το τέλος της τουρκικής δημοκρατίας μέσα από κλισέ, παραπληροφόρηση και κραυγαλέα προπαγάνδα" ανέφερε ο Αλτούν.
"Οι εξωφρενικοί τίτλοι και οι προκλητικές εικόνες μπορεί να τους βοηθήσουν να πουλήσουν το λεγόμενο περιοδικό τους, γι’ αυτό τους συγχαίρουμε για τις έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ! Αλλά πρέπει να υπενθυμίσουμε στο κοινό ότι πρόκειται για δημοσιογραφία εντυπώσεων που βασίζεται σε φτηνή προπαγάνδα και παραπληροφόρηση", σημείωσε ο ο διευθυντής επικοινωνίας της προεδρίας της Τουρκίας, Φαχρεντίν Αλτούν.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr