Σάλος έχει προκληθεί από μια αμφιλεγόμενη χρέωση που έκανε εστιατόριο στην περιοχή της Τοσκάνης, στην Ιταλία σε παρέα που γιόρταζε γενέθλια. Τι συνέβη; Στις 22 Αυγούστου, μια παρέα 13 ατόμων παραβρέθηκε σε dinner πάρτι γενεθλίων της μητέρας μιας οικογένειας.
Συγγενείς και φίλοι απόλαυσαν το δείπνο τους, η εορτάζουσα φύσηξε τα κεράκια της και στη συνέχεια όλοι έφαγαν κι από ένα κομμάτι από την τούρτα γενεθλίων. Για τους καλεσμένους όλα πήγαν περίφημα, αλλά η εορτάζουσα είχε μια δυσάρεστη έκπληξη όταν πλήρωσε τον λογαριασμό στο εστιατόριο στην πόλη Αρέτσο.
Το εστιατόριο της χρέωσε επιπλέον του λογαριασμού που ξεπερνούσε τα 600 ευρώ και άλλα 58 ευρώ για το σερβίρισμα της τούρτας επειδή είχε αγοραστεί από ζαχαροπλαστείο και δεν ήταν ένα από τα γλυκά που υπάρχουν στο μενού.
Η οικογένεια επιμένει ότι είχαν ρωτήσει το εστιατόριο αν μπορούσαν να φέρουν ένα δικό τους γλυκό, μια τούρτα γενεθλίων από ζαχαροπλαστείο. Και η απάντηση που είχαν λάβει, ήταν καταφατική, όπως λένε. Όταν όμως είδαν τα 58 ευρώ χρέωση στο τέλος του λογαριασμού, τα έχασαν.
Στο ζαχαροπλαστείο είχαν πληρώσει για την τούρτα 45 ευρώ αλλά με την έξτρα χρέωση το κόστος για το γλυκό ξεπέρασε τα 100 ευρώ.
Σάλος μετά την ανάρτηση της κόρης
Με μια ανάρτηση που έκανε η κόρη της εορτάζουσας σε ομάδα στο Facebook που είναι αφιερωμένη στην πόλη τους, το Αρέτσο, αποκαλύφθηκε ο αλμυρός λογαριασμός που πλήρωσαν και μαζί, το ...κερασάκι στην τούρτα που ήταν τα έξτρα 58 ευρώ.
Στα social media ξέσπασε σάλος. Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου όμως παρενέβη για να καταθέσει τη δική του εκδοχή και να υποστηρίξει ότι η χρέωση ήταν μια "πολιτική του εστιατορίου" του.
"Δεν χρεώνουμε τα κουβέρ ενώ όλα τα πιάτα μας είναι παρασκευασμένα από προϊόντα δικής μας παραγωγής, κι έτσι προσπαθούμε να αποθαρρύνουμε τους πελάτες μας να φέρνουν δικά τους πράγματα ή αγορασμένα από αλλού", εξήγησε ο Ιταλός εστιάτορας.
Και συνέχισε: "Αν σκεφτεί κανείς ότι στο Αρέτσο η μέση χρέωση για τα κουβέρ είναι 2,5 ευρώ το άτομο, η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη. Το εστιατόριό μου πρέπει να πληρώσει τον σερβιτόρο που τους εξυπηρετεί στο τραπέζι τους, πρέπει να καλύψει το κόστος για το πλυντήριο των πιάτων και για τις άλλες υπηρεσίες με τις οποίες επιβαρύνεται. Έπρεπε με κάποιο τρόπο να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω".
Στο τέλος βέβαια, ο εστιάτορας που δέχθηκε πολλές επικρίσεις για την έξτρα χρέωση, παραδέχθηκε ότι δεν βρισκόταν στο εστιατόριο την επίμαχη βραδιά και ότι οι υπάλληλοί του "ίσως υπερέβαλαν στην διαχείριση της κατάστασης. Θα μπορούσαν να μειώσουν λίγο τη χρέωση ή και να μη χρεώσουν τίποτα για την τούρτα". Και κατέληξε: "Καλύτερα να εισπράξουμε 50 ευρώ λιγότερα και οι άνθρωποι να πάνε στο σπίτι τους χαρούμενοι, παρά να έχουμε αυτή την παρεξήγηση από την οποία όλοι βγαίνουμε ζημιωμένοι".