
Για να προωθήσει το πιο πρόσφατο προϊόν της, η Apple κατέφυγε σε ένα παλιό, δοκιμασμένο και επιτυχημένο concept της: όσο πιο λεπτό, τόσο πιο καλό. Μόνο που αυτή τη φορά για να καταδείξει την υπεροχή του νέου της τάμπλετ συνέθλιψε ό,τι είναι συνώνυμο του σύγχρονου πολιτισμού: μουσική, έργα τέχνης, βιβλία.
Στη διαφήμιση για το νέο ipad pro, που ανάρτησε πρώτος στον λογαριασμό του ο διευθύνων σύμβουλος του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, Τιμ Κουκ, βλέπουμε τον πολιτισμό να μπαίνει στην πρέσσα και ό,τι απομένει είναι το υπέρκομψο τεχνολογικό εργαλείο πάχους 5 χιλιοστών που η διαφήμιση υπόσχεται ότι τα εμπεριέχει όλα. Αλλά η ανθρώπινη εμπειρία, πού βρίσκεται; Αυτό το ερώτημα θέτουν όσο εξοργίστηκαν με τον τρόπο λανσαρίσματος του νέου προϊόντος.
Ο Τιμ Κουκ προέτρεψε τους μελλοντικούς χρήστες του νέου προϊόντος να αναλογιστούν πόσα πράγματα θα μπορέσουν να δημιουργήσουν με αυτό.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
"Το πιο ισχυρό ipad είναι και το πιο λεπτό" λέει η Apple όμως το λανσάρισμά του δεν κρίθηκε το πιο επιτυχημένο.
Μια από τις πιο άμεσες αντιδράσεις ήρθε από τον Βρετανό ηθοποιό Χιου Γκραντ που έγραψε σε ανάρτησή του: "Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας, με τη σφραγίδα της Σίλικον Βάλεϊ".
The destruction of the human experience. Courtesy of Silicon Valley. https://t.co/273XB3CfnF
— Hugh Grant (@HackedOffHugh) May 8, 2024
Η Αμερικανίδα σκηνοθέτης Τζάστιν Μπέιτμαν έγραψε στον δικό της λογαριασμό: "Για ποιο λόγο η Apple έκανε μια διαφήμιση στην οποία συνθλίβει τις τέχνες; Η τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη, άρα πρόκειται να συνθλίψουν τις τέχνες".
Μετά από αυτές και πολλές άλλες αντιδράσεις, η Apple εξέδωσε μια ανακοίνωση σημειώνοντας ότι η διαφήμισή της δεν έγινε κατανοητή και ότι η κριτική ήταν άδικη.
"Η δημιουργικότητα ήταν πάντοτε στο DNA της Apple. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που εμπνέουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο" αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η ανακοίνωση καταλήγει: "Στόχος μας είναι να επιβραβεύουμε τους εκατομμύρια τρόπους με τους οποίους χρήστες των προϊόντων μας εκφράζουν τις ιδέες τους και τις κάνουν πραγματικότητα μέσω του ipad. Με αυτό το βίντεο "χάσαμε έναν πόντο" και ζητούμε συγγνώμη".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr