Νέα στοιχεία για το χαμένο Boeing της Malaysia Airlines που χάθηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου και κατέπεσε κατά πάσα πιθανότητα στον Ινδικό Ωκεανό. Οι υποβρύχιες έρευνες συνεχίζονται στο σημείο απ΄όπου ελήφθησαν τα σήματα, πιθανότατα από τα μαύρα κουτιά, και θα έχουν ολοκληρωθεί σε περίπου μια εβδομάδα.
Πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ το Boeing άλλαξε πορεία προς τα αριστερά όταν βρισκόταν ακόμη στον βιετναμέζικο εναέριο χώρο- Κατόπιν ανέβηκε στα 39 χιλιάδες πόδια, ενώ το όριο ασφαλείας είναι τα 41 χιλιάδες πόδια
Πηγές των ερευνών που επικαλείται το CNN υποστήριξε ότι το αεροσκάφος άλλαξε πορεία και πήρε ύψος φτάνοντας σχεδόν στο μέγιστο σημείο.
Πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ το Boeing άλλαξε πορεία προς τα αριστερά όταν βρισκόταν ακόμη στον βιετναμέζικο εναέριο χώρο. Κατόπιν ανέβηκε στα 39 χιλιάδες πόδια, ενώ το όριο ασφαλείας είναι τα 41 χιλιάδες πόδια. Πετούσε σε αυτό το ύψος για περίπου 20 λεπτά πάνω από την χερσόνησο της Μαλαισίας πριν αρχίσει να χάνει ύψος.
Γιατί; Αυτό το ερώτημα και δεκάδες άλλα, συμπεριλαμβανομένου που βρίσκεται το αεροσκάφος, παραμένουν αναπάντητα επί εβδομάδες.
Την ίδια ώρα έγινε γνωστό ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν εξοπλισμένο με τέσσερις πομπούς εντοπισμού, ELT που έχουν σχεδιαστεί ώστε να μεταδίδουν το στίγμα του αεροσκάφους σε δορυφόρο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, συντριβής ή επαφής με νερό.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι δορυφόροι δεν έχουν πιάσει κανένα σήμα από τους συγκεκριμένους πομπούς.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr