
Από δώρο ενός προγραμματιστή προς την σύντροφό του που είχε βαρεθεί τα παιχνίδια που ήδη κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο, το Wordle έγινε το μεγάλο "κόλλημα" του διαδικτύου και πλέον εξαγοράστηκε από την αμερικανική εφημερίδα New York Times.
The hit game Wordle has been purchased by the New York Times Company for a price "in the low seven figures," the company said. https://t.co/XZhY6kW3mv
— The New York Times (@nytimes) January 31, 2022
Οι New York Times προχώρησαν στην εξαγορά έναντι 1 εκατ. δολαρίων για το ερασιτεχνικό παιχνίδι που δημιουργός του Τζος Γουάρντλ είχε φτιάξει με το σκεπτικό να είναι μια όαση ηρεμίας στο διαδίκτυο χωρίς διαφημίσεις ή άλλες περισπάσεις.
An update on Wordle pic.twitter.com/TmHd0AIRLX
— Josh Wardle (@powerlanguish) January 31, 2022
Η αμερικανική εφημερίδα επιβεβαίωσε ότι αγόρασε τα δικαιώματα του παιχνιδιού που έχει ήδη γνωρίσει την εκδοχή του σε αρκετές γλώσσες μέσα σε λίγους μήνες.
Από τον Οκτώβριο που ξεκίνησε έχει καταφέρει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών.
Η εφημερίδα διαβεβαίωσε πως το παιχνίδι προς το παρόν θα παραμείνει δωρεάν για τους παίκτες.
Σκοπός της εταιρείας είναι να ενισχύσει την καθημερινή προσφορά περιεχομένου της εφημερίδας ώστε να φτάσει στον κεντρικό της στόχο για 10 εκατομμύρια συνδρομητές έως το 2025.
Ο δημιουργός του Wordle, ο προγραμματιστής Τζος Γουάρντλ, δήλωσε ότι τον ξάφνιασε κάπως η δημοτικότητα του παιχνιδιού, και τόνισε ότι είναι "απίστευτα ευτυχής" για τη συμφωνία.

Ο Γουάρντλ δημιούργησε αρχικά το παιχνίδι με τις λέξεις που αναπτύσσεται σε πέντε επί έξι τετράγωνα για τη σύζυγό του, και ούτε μπορούσε να φανταστεί ότι μέσα σε τρεις μήνες θα κατακτούσε το διαδίκτυο και θα έκλεινε μια τόσο επωφελή συμφωνία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr