X

Ιταλία: Άνεργος ντυνόταν για χρόνια σαν τη... νεκρή μητέρα του για να παίρνει τη σύνταξή της - Πώς τον ανακάλυψαν

Ο ίδιος, φορούσε τα ρούχα της μητέρας του, είχε κόψει τα μαλλιά του και ήταν μακιγιαρισμένος ώστε να παραπέμπει στο στιλ της.

Γράφει: TheToc team

Τη σύνταξη της νεκρής μητέρας του ήθελε να συνεχίσει να λαμβάνει ένας 56χρονος Ιταλός και γι΄αυτό αποφάσισε να την... υποδυθεί. Ο 56χρονος ήταν άνεργος και σύμφωνα με την Corriere della serra, κρατούσε τη σορό της μέσα στο σπίτι όπου διέμεναν για τρία ολόκληρα χρόνια.

Η Γκρατσιέλα Νταλ' Όλιο είχε αφήσει την τελευταία της πνοή στα 82 της, με τον γιο της, αφενός να μην δηλώνει επίσημα τον θάνατό της και αφετέρου να τυλίγει τη σορό της σε ένα σεντόνι, να τη βάζει σε έναν υπνόσακο και να την κρατά στο σπίτι τους. Ωστόσο η απάτη αποκαλύφθηκε όταν ο 56χρονος εμφανίστηκε σε μία υπηρεσία για να ανανεώσει την ταυτότητα της... νεκρής μητέρας του.

Ο ίδιος, φορούσε τα ρούχα της μητέρας του, είχε κόψει τα μαλλιά του και ήταν μακιγιαρισμένος ώστε να παραπέμπει στο στιλ της, όμως ένας υπάλληλος συνειδητοποίησε ότι πρόκειται για... άνδρα και ειδοποίησε την αστυνομία και στη συνέχεια τον δημαρχο, ώστε να προχωρήσουν στην ταυτοποίηση.

Είχε αποσπάσει 53.000 ευρώ και τρία ακίνητα

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ο 56χρονος είχε καταφέρει να εξασφαλίσει ετήσιο εισόδημα περίπου 53.000 ευρώ από τη σύνταξη της μητέρας του, καθώς και ένα χαρτοφυλάκιο ακινήτων που περιλάμβανε τρία σπίτια. Μετά τη σύλληψή του 56χρονου, η αστυνομία πήγε σπίτι του, όπου ανακάλυψε το πτώμα της νεκρής 82χρονης στο δωμάτιο πλυντηρίου.

"Ήρθε στα γραφεία του δήμου φορώντας μακριά φούστα, κραγιόν και βερνίκι νυχιών, κολιέ και παλιομοδίτικα σκουλαρίκια. Αλλά από κοντά ο λαιμός του ήταν πολύ παχύς και οι ρυτίδες του ήταν περίεργες, το δέρμα στα χέρια του δεν φαινόταν να είναι αυτό μιας 85χρονης γυναίκας. Η φωνή του ήταν θηλυκή, αλλά κάθε τόσο έπεφτε και ακουγόταν αρσενική. Αλλά ίσως να μην είχα παρατηρήσει αυτά τα περίεργα χαρακτηριστικά αν δεν μου τα είχαν επισημάνει" δήλωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος του Μπόργκο Βιρτζίλιο, Φραντσέσκο Απόρτι.