
Όλα ξεκίνησαν από το λανσάρισμα της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της εμβληματικής μάρκας αυτοκινήτων Jaguar. Το κεντρικό σλόγκαν της εκστρατείας που επιχειρεί το rebrandig της εταιρείας-σύμβολο πλούτου και ισχύος είναι "Copy nothing", ("Μην αντιγράφετε τίποτα").
Η εκστρατεία σχεδιάστηκε και λανσαρίστηκε ενόψει της κυκλοφορίας των νέων μοντέλων της εταιρείας που έχει ανακοινωθεί ότι θα κυκλοφορήσουν το 2025.
Στο βίντεο βλέπουμε ένα εντελώς ασυνήθιστο θέαμα από ό,τι γνωρίζαμε έως τώρα για τις διαφημίσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Μια ομάδα "πολύχρωμων" ανθρώπων σε φόντο ροζ, ντυμένοι με παστέλ και φωτεινά, έντονα χρώματα, που κυριαρχούν, δίνει νόημα στο κεντρικό σλόγκαν. Καθώς εναλλάσσονται τα πλάνα, στην οθόνη προβάλλονται φράσεις όπως "σπάστε τα καλούπια" και "ζήστε έντονα".



Στο τέλος η ποικιλόμορφη ομάδα σηκώνεται από το σημείο όπου όλοι μαζί κάθονταν και αποκαλύπτεται ένας βράχος που, στο σχήμα, θυμίζει το αιλουροειδές, τον ιαγουάρο, που είναι ταυτισμένος με τη Jaguar.
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
Ο Αμερικανός γκουρού του μάρκετινγκ που τα άλλαξε όλα
Πίσω από το rebranding της Jaguar, για το οποίο έχει εργαστεί μια τεράστια ομάδα 800 ανθρώπων και που έχει προκαλέσει σάλο καθώς θεωρείται ότι υιοθετεί μια woke αισθητική, βρίσκεται ο Αμερικανός γκουρού του μάρκετινγκ, Σαντίνο Πιετροσάντι.

Σε πρόσφατη ομιλία του, εξηγώντας τη φιλοσοφία των αλλαγών που φέρνει είχε πει ότι πρόκειται για "μια κουλτούρα όπου οι υπάλληλοί μας θα μπορούν να φέρνουν τον αυθεντικό εαυτό τους στη δουλειά. Και βρισκόμαστε σε ένα δικό μας ταξίδι μετασχηματισμού, οδηγούμενοι από την πίστη στη διαφορετικότητα, την ένταξη, τη δημιουργικότητα, την πολιτική και το πιο σημαντικό για τη δράση. Εντός της επιχείρησης, έχουμε δημιουργήσει ομάδες προώθησης των δικαιωμάτων όπως το Pride, ενώ προωθούμε τις γυναίκες μηχανικούς. Έχουμε ξεκινήσει σημαντικές αναθεωρήσεις πολιτικής, για να προωθήσουμε την ισότητα και την υποστήριξη των κοινοτήτων μας που αγκαλιάζουν την ατομικότητα ως υπερδύναμή μας".


Κάποιοι κατηγορούν τον Πιετροσάντι για υποκρισία καθώς στο γκαράζ του σπιτιού του εντοπίστηκε μια vintage Jaguar της σειράς F.


Άλλοι γράφουν κάτω από την ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας "Go woke, go broke" ("Γίνε woke, θα φαληρίσεις"). Η Jaguar απαντά με μια ευγενική φράση: "Ευχαριστούμε. Θα μεταφέρουμε τα σχόλιά σας στην ομάδα μας".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr