Follow us

Βοηθώντας τις plus size υποψήφιες νύφες να νιώθουν ορατές

Ως γυναίκα με μεγάλα μεγέθη, η Shafonne Myersέχει περάσει όλη της τη ζωή νιώθοντας αόρατη και αθόρυβη.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ALIX STRAUSS , The New York Times
Νύφες μεγάλα μεγέθη αφιέρωμα NYT

Ως γυναίκα με μεγάλα μεγέθη, η Shafonne Myersέχει περάσει όλη της τη ζωή νιώθοντας αόρατη και αθόρυβη. Αλλά όταν πήγε να αγοράσει νυφικό στα τέλη του 2003 για τον γάμο της στις 27 Μαρτίου 2004, τα συναισθήματα ντροπής για το σώμα της και η αντίδραση για το γεγονός ότι δεν φορούσε μέγεθος 2 την έπληξαν βαθιά.

"Δεν είδα καμία εικόνα που να με αντιπροσωπεύει, και δεν μιλάω για χρώμα ή εθνικότητα", είπε η Myers, μια 45χρονη ειδική μάρκετινγκ που ειδικεύεται στην ενσωμάτωση όλων των μεγεθών και ιδιοκτήτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Aisle Society, μιας εταιρείας μέσων ενημέρωσης για γάμους που επικεντρώνεται σε περιεχόμενο για γυναίκες με μεγάλα μεγέθη.

"Όλες ήταν αδύνατες και είχαν το ίδιο σχήμα", είπε. "Ήθελα να νιώσω όμορφη. Αντ' αυτού, με έκαναν να νιώθω ότι δεν υπήρχα".

Τότε, υπήρχαν λίγα περιοδικά ή διαφημιστικά οπτικά μέσα για νύφες με μεγάλα μεγέθη με τα οποία μπορούσαν να ταυτιστούν, είπε, παρόλο που στη βιομηχανία της μόδας, τα μεγέθη 14 και άνω, τα οποία θεωρούνται μεγάλα μεγέθη, περιλαμβάνουν περίπου το 67% των Αμερικανίδων, σύμφωνα με την έκθεση της Credence Research για το 2023, σχετικά με την αγορά γυναικείας ένδυσης μεγάλων μεγεθών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Βοηθώντας τις plus size υποψήφιες νύφες να νιώθουν ορατές
Σκίτσα για την εταιρεία νυφικών Ella & Oak, της οποίας η ιδιοκτήτρια Shafonne Myers βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης της επωνυμίας της.Λεζάντα

"Όλα έπρεπε να τα φανταστώ", είπε, "πώς θα έμοιαζα με το νυφικό μου, στο πάρτι αρραβώνων μου, στο μήνα του μέλιτος".

Τώρα, η Myers, που κατάγεται από το Ρίτσμοντ της Βιρτζίνια και ζει με τον σύζυγό της, Jimmy Myers Jr., και τα τρία παιδιά τους στο Temecula της Καλιφόρνια, βοηθά τις εταιρείες "να ενσωματώσουν προγράμματα και εικόνες για τα μεγάλα μεγέθη στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις τους, το οποίο περιλαμβάνει την επιλογή εικόνων που αντιπροσωπεύουν αυθεντικά τα ζευγάρια", είπε.

Η Myers, η οποία τα τελευταία 15 χρόνια αγωνίζεται για τα δικαιώματα της κοινότητας των plus size, μιλάει για το πώς οι προσωπικές της δυσκολίες την οδήγησαν να ακολουθήσει μια καριέρα βοηθώντας γυναίκες σαν κι αυτήν.

Ε: Το 2011, ξεκινήσατε το blog Pretty Pear Brides για γυναίκες plus size. Γιατί;

Α: Πριν ξεκινήσω το blog, ήμουν διοργανώτρια γάμων για μερικά χρόνια. Δεν είχα σκοπό να ειδικευτώ στις νύφες με μεγάλα μεγέθη. Αυτές ήρθαν σε μένα, επειδή οι άνθρωποι είδαν ότι ήμουν μια γυναίκα με μεγάλα μεγέθη σε έναν κλάδο όπου κανείς δεν μιλούσε για αυτές ή εκ μέρους τους. Ήθελα μια πιο δυνατή φωνή και πλατφόρμα. Το blogging μόλις άρχιζε να γίνεται δημοφιλές. Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να φτάσω σε περισσότερους ανθρώπους αν ανέβαζα εμπνευσμένο περιεχόμενο και ασχολιόμουν με θέματα εικόνας.

Νύφες για μεγάλα μεγέθη αφιέρωμα NYT
Η Shafonne Myers, η οποία διευθύνει την επιχείρηση μέσων ενημέρωσης για γάμους Aisle Society, καθώς και την εταιρεία νυφικών για γυναίκες με μεγάλα μεγέθη Ella & Oak, στο Temecula της Καλιφόρνιας, Λεζάντα

Ε: Η ιστοσελίδα είχε επιτυχία;

Α: Ναι, αλλά υπήρχαν προκλήσεις. Τότε, οι νύφες με μεγάλα μεγέθη φοβόντουσαν να εμφανιστούν λόγω του τρόπου με τον οποίο τις είχαν κάνει να νιώθουν. Πώς αγωνίζεσαι για ανθρώπους που φοβούνται να αγωνιστούν για τον εαυτό τους; Πώς αγωνίζεσαι για να γίνουν ορατοί άνθρωποι που δεν θέλουν να γίνουν ορατοί επειδή κανείς δεν τους βλέπει; Μου πήρε χρόνια να πιστέψω ότι ήμουν αρκετά δυνατή για να βγω μπροστά και να γίνω η εκπρόσωπος των γυναικών με μεγάλα μεγέθη, αλλά αυτό με έκανε επίσης να κάνω ένα βήμα πίσω. Ήθελα να έχω μεγαλύτερο αντίκτυπο, αλλά δεν ήμουν σίγουρη ότι είχα αρκετή επιτυχία με το blog. Άρχισα να επικεντρώνομαι στο να μάθω πώς να δημιουργώ online πωλήσεις, μάρκετινγκ και επιχειρήσεις.

Ε: Το 2017, βρήκες έμπνευση σε μια κοινότητα bloggers και τελικά αγόρασες μια επιχείρηση στην οποία ήσασταν όλοι εταίροι. Πώς ξεκίνησε αυτό;

Α: Περίπου 30 bloggers γάμου ήταν φίλοι στο Facebook. Η φίλη μου, Amy Price, πρότεινε να δημιουργήσουμε ένα κέντρο όπου θα μπορούσαν να βρεθούν όλοι οι ιστότοποί μας, το οποίο έγινε το Aislesociety.com. Αυτό αναζωογόνησε τον ενθουσιασμό μου και δημιούργησε μια οικογένεια. Ερωτεύτηκα ξανά το blogging. Όταν ξέσπασε η πανδημία του COVID, πολλοί bloggers δεν ήθελαν να συμμετέχουν πια. Εγώ ήθελα να συνεχίσω να ρίχνω φως σε ανθρώπους που δεν ήταν ορατοί και δεν ακούγονταν. Τον Δεκέμβριο του 2020, αγόρασα τους υπόλοιπους bloggers και έγινα διευθύνουσα σύμβουλος.

Ε: Πώς άλλαξες τον ιστότοπο;

Α: Τώρα είναι μια εταιρεία μέσων ενημέρωσης που αποτελείται από 12 παγκόσμιες ψηφιακές εκδόσεις για γάμους, μεταξύ των οποίων: Brooklyn Bride, με έδρα το Μπρούκλιν, Chic Vintage Bride, στη Νέα Ζηλανδία, και Mountainside Bride, που εστιάζει στη μεσοδυτική περιοχή των ΗΠΑ. Συνολικά, δημοσιεύουμε 150 γάμους, επισημαίνοντας 35 έως 50 εικόνες για κάθε έναν από τα ζευγάρια και τους προμηθευτές. Μέσω καμπανιών και συμφωνιών με μάρκες, σχεδιάζουμε και παράγουμε περίπου 50 φωτογραφήσεις το χρόνο. Αυτή είναι η εκδοτική πλευρά.

Η επιχειρηματική πλευρά βασίζεται στη συμμετοχή μελών και επικεντρώνεται σε προμηθευτές γαμήλιων ειδών, προσφέροντάς τους εκπαίδευση σε θέματα μάρκετινγκ και πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου επικοινωνίας με ζευγάρια με μεγάλα μεγέθη.

Νύφες μεγάλα μεγέθη αφιέρωμα
ΛΗ Shafonne Myers, η οποία διευθύνει την επιχείρηση μέσων ενημέρωσης για γάμους Aisle Society,εζάντα

Ε: Γιατί προσθέσατε την εταιρεία νυφικών για μεγάλα μεγέθη, Ella & Oak, στο χαρτοφυλάκιό σας;

Α: Το 2019, προσλήφθηκα από τις ιδρύτριες, Christine Callahan και Samantha Brody, για να τις συμβουλεύσω και να διαμορφώσω το στυλ τους. Λόγω του COVID και άλλων προκλήσεων, δεν μπορούσαν πλέον να διευθύνουν την εταιρεία και με ρώτησαν αν ήθελα να την αγοράσω το 2022. Ταιριάζει με την φιλοσοφία και τους στόχους μου.

Η Ella and Oak ανανεώνεται και επανασχεδιάζεται με μικρά λευκά φορέματα για νύφες με μεγάλα μεγέθη, όπως ένα κοντό φόρεμα για κοκτέιλ πάρτι, ένα φόρεμα που αγκαλιάζει το σώμα ή ένα φόρεμα για πάρτι αρραβώνων. Οι άνθρωποι νομίζουν ότι δεν θέλουμε να δείξουμε τα χέρια, τα πόδια ή τις καμπύλες μας, αλλά το θέλουμε. Αυτά τα φορέματα θα είναι καλοφτιαγμένα, διασκεδαστικά και σέξι.

Ήμασταν σε φάση παραγωγής με τους σχεδιαστές μας στην Κίνα και σκοπεύαμε να κάνουμε pop-ups στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, αλλά οι δασμοί έχουν δημιουργήσει προσωρινά κάποια αβεβαιότητα στο χρονοδιάγραμμά μας.

Ε: Πώς αισθάνεστε για τη σημερινή βιομηχανία της νυφικής μόδας;

Α: Είμαι απογοητευμένη. Μας μιλάνε χωρίς σεβασμό. Βρισκόμαστε σε συνεχή μειονεκτική θέση σε μια βιομηχανία που θέλει να μας εξαλείψει οπτικά, που μας βλέπει ως ατημέλητους και τεμπέληδες, αντί να μας παρουσιάζει οπτικά ως όμορφους και με αυτοπεποίθηση

Ε: Πώς μπορούν τα γαμήλια περιοδικά να γίνουν πιο περιεκτικά;

Α: Ορισμένα εθνικά περιοδικά όπως τα Vogue, Cosmo και Brides έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν άτομα με μεγάλα μεγέθη. Στο διαδίκτυο, υπάρχουν τα Carrots ’N’ Cake και Style Me Pretty. Ωστόσο, όλες οι εκδόσεις, τα καταστήματα και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης πρέπει να είναι πιο περιεκτικά και να χρησιμοποιούν αυθεντικές εικόνες. Έχουμε κάνει βήματα προόδου, αλλά το μέγεθος 12, το οποίο είναι περιεκτικό και μεγαλύτερο από το 2, δεν είναι ενδεικτικό του πραγματικού plus size στην βιομηχανία ή στο δημογραφικό, το οποίο είναι 16 έως 20. Αυτοί είναι οι άνθρωποι για τους οποίους πρέπει να δημιουργούμε.

Ε: Ποιες είναι μερικές αλλαγές που μπορούν να κάνουν οι επαγγελματίες του κλάδου;

Α: Αν είστε προμηθευτής, να έχετε υπόψη σας ότι το ζευγάρι σας μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χώρο στο διάδρομο ή μεγαλύτερα καθίσματα. Φροντίστε να έχετε διαθέσιμα αυτά τα καθίσματα. Προσφέρετε περισσότερο χώρο στα τραπέζια του γάμου τους. Αν έχετε μεγαλύτερους καλεσμένους, αντί για 10 καθίσματα, φτιάξτε οκτώ. Δεν πρέπει να αναγκάσετε το ζευγάρι να το ζητήσει, απλά προσφέρετέ το.

Ως σχεδιαστής ή κατάστημα, δεν πρέπει να χρεώνετε περισσότερα για ένα φόρεμα σε κάποιον που χρειάζεται μεγαλύτερο μέγεθος. Μην αναγκάζετε τα άτομα με μεγάλα μεγέθη να ζητούν μεγαλύτερα μεγέθη. Εάν διαθέτετε μεγαλύτερα μεγέθη — και αυτά πρέπει να είναι από 12 έως 24 — εκθέστε τα, όπως κάνετε και με τα μεγέθη 2 και 4.

Δημοσιεύθηκε στους New York Times στις 19 Ιουλίου του 2025

c.2025 The New York Times Company

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ

Το ειδησεογραφικό δελτίο του TheToc σας προσφέρει ολοκληρωμένη και σφαιρική ενημέρωση! Περιηγηθείτε και διαβάστε όλες τις ειδήσεις που αφορούν την γυναικεία ηγεσία όπως αυτές εκφράζονται από το δελτίο των New York Times.

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ 17 Νοε 2025 | 09:35

Κωνσταντίνα Ψαρράκου (Παπαστράτος): Η εξίσωση ανάπτυξης στην Παπαστράτος

Η πορεία από την πρώτη γραμμή στο τιμόνι της γενικής εμπορικής διεύθυνσης

ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 17 Νοε 2025 | 09:35

Ελ. Γεωργάκαινα (SOCIEL): Τα εμπόδια για μια γυναίκα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν είναι εξωτερικά αλλά εσωτερικά

Για τη στροφή από τη δημοσιογραφία, τις προκλήσεις και την προσπάθεια για ισορροπία στη ζωή της μιλά η ιδρύτρια της SOCIEL.

ΑΡΘΡΟ 17 Νοε 2025 | 09:34

Αννα Διαμαντοπούλου: "Μαμά που είναι η περικεφαλαία του Αχιλλέα ;"

Οι γυναίκες μπορούν να τα έχουν όλα όταν και οι άντρες μπορούν να τα έχουν όλα.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ 17 Νοε 2025 | 09:34

H αξιοποίηση της οικονομικής δύναμης των γυναικών

Οι επενδυτές επιχειρηματικού κεφαλαίου, δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ να υποστηρίξουν εταιρείες που ασχολούνται με προβλήματα όπως η υπογονιμότητα ή οι εξάψεις.