Ποιες είναι οι 50 πιο υγιεινές τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε

Υπάρχουν φρούτα και τροφές που θωρακίζουν και ενισχύουν τον οργανισμό. Η κατανάλωση τους δημιουργεί αντισώματα που μας προστατεύουν από ιούς και καρδιακές παθήσεις.

poies-einai-oi-50-pio-ugieines-trofes-pou-prepei-na-katanalwnoume
SHARE THIS
0
SHARES

Λένε πως "είμαστε ότι τρώμε"...και για να είμαστε καλά θα πρέπει να καταναλώνουμε τις σωστές τροφές.

Ποιές είναι αυτές και τι ευεργετικές ιδιότητες έχει η καθεμία;

Δείτε τις 50 πιο υγιεινές τροφές όπως τις παρουσίασε το TIME:

1) Μπανάνες
Είναι αποτελεσματικά προβιοτικά, ενισχύουν την ικανότητα του οργανισμού να απορροφήσουν ασβέστιο, αυξάνουν την ντοπαμίνη και σεροτονίνη, χημικά του εγκεφάλου που αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη.
Μερίδα: Μία μπανάνα

2) Πορτοκάλια
Προστατεύουν τα κύτταρα, ενισχύουν το ανοσοποιητικό.
Μερίδα: Ενα μεγάλο πορτοκάλι.

3) Αβοκάντο
Εχει 20 βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, πολλά από τα οποία απορροφώνται εύκολα από το σώμα.
Μερίδα: Ενα αβοκάντο.

4 )Μελιτζάνα
Ισχυρό όπλο κατά των καρδιακών ασθενειών.
Μερίδα: Μία κούπα μαγειρεμένης μελιτζάνας.

5) Μπρόκολο
Δέρμα, πνεύμονες, συκώτι και νεφρά ενισχύονται από αυτό.
Μερίδα: Μισή κούπα.Μπρόκολο

6) Σκόρδο
Περιέχει φλαβονοειδή, θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Γνωστό για τα τα οφέλη του για την καρδιά.
Μερίδα: Μία σκελίδα.

7) Γλυκοπατάτες
Μία μεγάλη περιλαμβάνει περισσότερη από τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητας σε βιταμίνη Α, βασική για την όραση. Ενισχύει το ανοσοποιητικό και το μεταβολισμό.
Μερίδα: Μία μεσαία μαγειρεμένη γλυκοπατάτα.

8) Ακτινίδιο
Εχει περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι. Εχει φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, που βοηθά την υγεία των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών.
Μερίδα: Ενα ακτινίδιο

 

Δείτε τις άλλες ευεργετικές τροφές στο neopolis.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook