
Είναι γνωστό ότι του αρέσουν οι συνωμοσίες. Επίσης προσπαθεί να κερδίσει ψήφους απ' όπου μπορεί. Προφανώς και μεταξύ αυτών που τους αρέσουν οι συνωμοσίες. Δεν έχει πρόβλημα να αλλάξει άποψη. Και προφανώς δεν τον νοιάζει αν θα τον χαρακτηρίσουν ασόβαρο. Εχει υποστηρίξει τις πιο απίθανες θεωρίες. Γιατί να μη δει πίσω από τη συσκευασία του γάλακτος της ΔΕΛΤΑ και μια συνωμοσία για να πληγεί η ελληνική οικογένεια;
Ο γνωστός Βελόπουλος, που τώρα προσπαθεί να μαζέψει ψήφους από όσους συντηρητικούς ψηφοφόρους διαφωνούν με τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, είδε στη συσκευασία της ΔΕΛΤΑ για το οικογενειακό γάλα, όπου στη μία πλευρά υπάρχει ένας πατέρας και η κόρη του και εκείνος της βάζει γάλα στο ποτήρι της- το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο- μια προσπάθεια να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει μητέρα στην οικογένεια, αλλά μόνο άνδρες.
Το έγραψε και πονηρά δήθεν: Εξαφανίζουν τη μάνα παντού! Γιατί άραγε; Εμφανίζοντας στην ανάρτησή του την προηγούμενη συσκευασία όπου υπάρχει όλη η οικογένεια και τη νέα συσκευασία όπου υπάρχει μόνο ο μπαμπάς και η κόρη...
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ;Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία.
— Κυριάκος Βελόπουλος (@velopky) January 30, 2024
Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί ; #βελοπουλος pic.twitter.com/fO6ooFEL2F
Τι να σχολιάσεις για έναν πολιτικό που θεωρεί ότι η εταιρεία συμμετέχει σε καμπάνια αποδυνάμωσης της παραδοσιακής οικογένειας; Οτι η τρυφερή εικόνα ενός μπαμπά και της κόρης του, είναι ένα ύπουλο χτύπημα στην οικογένεια;

Η καλύτερη απάντηση στον Βελόπουλο μέσα από το facebook
Την καλύτερη απάντηση την έδωσε ο Γρηγόρης Φαρμάκης, επιστήμονας της πληροφορικής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Agilis ΑΕQ
Η εικόνα του μπαμπά που βάζει γάλα στο κοριτσάκι του στην νέα συσκευασία της Δέλτα έχει και sequel. Εκ πείρας ξέρω ότι ο σωστός ο μπαμπάς σε δεκαπέντε - είκοσι χρόνια θα της φτιάχνει αυγά benedict για brunch την Κυριακή.
Για να βλέπεις "ορθοπολιτική συνωμοσία των δικαιωματιστώνε" και "μηχανισμούς ύπουλου περάσματος στην κοινωνία εναλλακτικών προτύπων οικογένειας μέσω του μάρκετιγκ" σε μια τόσο τρυφερή και καθημερινή φωτογραφία με την οποία ταυτίζονται εκατομμύρια άνθρωποι δεν πρέπει να είσαι απλά ανόητος.
Για να πάει καν το μυαλό σου να διαβάσεις έτσι αυτή την φωτογραφία πρέπει να είσαι ή ένας αντιπαθητικός μίζερος τύπος που δεν νογάει από ανθρώπινες σχέσεις ή ένας φανατικός που αποκτάει υπόσταση μόνο όταν καθρεφτίζεται σε φαντασιακούς πολιτικούς εχθρούς. Ή πιο συχνά και τα δύο. Και κάθεστε τώρα σοβαροί άνθρωποι και τους απαντάτε σοβαρά. Επιστρέφω στην συνειδητή αποχή μου από το μέσο, την διέκοψα μόνο επειδή έχω αδυναμία στις εικόνες μπαμπάδων με κόρες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr