Στην επιβεβαίωση της αποκάλυψης ότι δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης στο κομμάτι "Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί και ο Προαστιακός και το Μετρό, προχώρησε ο Ηλίας Τρευλός.
Ο κ. Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, μίλησε στο Open και απαντώντας σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου Μάνου Νιφλή δήλωσε:
"Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα" και συνέχισε:
"Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία".
Σημειώνεται πως την αποκάλυψη έκανε ο Νίκος Χατζηνικολάου, στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Πρόσωπο με Πρόσωπο", ο οποίος μιλώντας για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης στα Τέμπη δήλωσε πως "σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι "Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό και εξήγησε πως ο άνθρωπος που του το είπε είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο.
"Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από την "Δουκίσσης Πλακεντίας” στο "Αεροδρόμιο”;", κατέληξε ο δημοσιογράφος.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr