X

Βόλος: Κουκουλοφόροι έκαναν επιδρομή σε τρία σχολεία - Τραυματίστηκε μία καθηγήτρια

Καταδρομική επιδρομή σε τρία σχολεία στον Βόλο από περίπου 20 κουκουλοφόρους - Τραυματίστηκε καθηγήτρια από σπασμένα γυαλιά

Γράφει: TheToc team

Επιδρομή σε τρία σχολεία σε σχολικό συγκρότημα στον Βόλο πραγματοποίησαν την Τρίτη 31 Ιανουαρίου περίπου 20 κουκουλοφόροι, προκαλώντας υλικές ζημιές, ενώ τραυματίστηκε και μια εκπαιδευτικός από θραύσμα τζαμιού.

Διαβάστε Επίσης

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, το μεσημέρι της Τρίτης και ενώ τα σχολεία ήταν σε λειτουργία, περίπου 20 κουκουλοφόροι εισέβαλαν στα σχολικά συγκροτήματα και προκάλεσαν υλικές ζημιές, με μία εκπαιδευτικό να τραυματίζεται από θραύσμα τζαμιού.

Τα παραπάνω ανέφερε, ο προϊστάμενος Β’θμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, Σωκράτης Σαβελίδης, ενώ στους διευθυντές των σχολείων δόθηκε η εντολή να υποβάλλουν μηνήσεις κατ’ αγνώστων.

Όπως σημείωσε ο κ. Σαβελίδης, τα περιστατικά ξεκίνησαν το μεσημέρι της Τρίτης 31 Ιανουαρίου στις 12 το μεσημέρι από 20 άτομα με μηχανάκια, που κάποιοι ήταν εξωσχολικοί αλλά και μαθητές, καθώς κάποιοι από αυτούς αναγνωρίστηκαν από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Πρώτος στόχος ήταν το 7ο ΓΕΛ Βόλου που συναυλίζεται με το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου. Η ομάδα προκάλεσε ζημιές στην αυλή των δύο σχολείων. Τα παιδιά του 7ου ΓΕΛ ήταν εκδρομή όπως και του 3ου ΕΠΑΛ. Προσπάθησαν να σπάσουν τα τζάμια του ισογείου στο 3ο ΕΠΑΛ, αλλά δεν κατάφεραν πολλά πράγματα καθώς τα παράθυρα έχουν σιδερένια κιγκλιδώματα.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν μέσω της οδού Γ. Δήμου προ το 5ο ΓΕΛ Βόλου στη συμβολή των οδών Γ. Δήμου και Κύπρου όπου προκάλεσαν αρκετές ζημιές και ένα θραύσμα τζαμιού τραυμάτισε μία εκπαιδευτικό. Οι καθηγητές απομάκρυναν τους μαθητές από τις αίθουσες.

Διαβάστε Επίσης

Ο κ. Σαβελίδης ανέφερε ότι κάποιοι από τους κουκουλοφόρους αναγνωρίστηκαν από μαθητές και εκπαιδευτικούς. "Φαίνεται να είναι άτομα που λειτούργησαν οπαδικά χωρίς να έχουν απαραίτητα κάποιο συγκεκριμένο στόχο ή σκοπό. Όμως σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε να κινδυνεύσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί”, τόνισε.