
Το τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού παρουσιάστηκε σήμερα, Πέμπτη, στο Ζάππειο κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του σχεδίου της χώρας μας για τον τουρισμό.
Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. "Greek Summer is state of Mine", αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, όπως αυτό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσία του πρωθυπουργού, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου.
"Εύχομαι αυτό το σποτ να είναι καλοτάξιδο" επισήμανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That's Greek Summer. #VisitGreece pic.twitter.com/2dcSvUICWg
— Υπουργείο Τουρισμού (@MinTourGR) June 4, 2020
"Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδους μεγαλείου". Με τα λόγια του Διονυσίου Σολωμού άρχισε την ομιλία του ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοικτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης
Για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι "πρώτον από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών αδιάβλητα, δεύτερον συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή, τρίτον έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλη την Ελλάδα από την Αθήνα μέχρι το μικρότερο ελληνικό νησί. Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα".
Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.
Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κα Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω όπως είπε.
Από την πλευρά του ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, σημείωσε ότι η παρούσα επιμήκυνση στοχεύει μεταξύ άλλων στην διεύρυνση της σαιζόν.
Να τονιστεί τέλος ότι στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr