
Το αποτέλεσμα των τοξικολογικών εξετάσεων είναι ξεκάθαρο. Ο οδηγός της Πόρσε που προκάλεσε το δυστύχημα έξω από τη Θήβα δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ. Ωστόσο οι αναλύσεις συνεχίζονται για να διαπιστωθεί εάν ο Γιώργος Βακάκης είχε κάνει χρήση άλλων ουσιών σύμφωνα με το ρεπορτάζ του protothema.
Μέχρι στιγμής είναι γνωστό ότι η αιτία του τροχαίου είναι ο συνδυασμός της ταχύτητας και η απώλεια του πίσω δεξιού ελαστικού, το οποίο άρχισε να χάνει αέρα ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο εκτροπής.
Σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ πριν από λίγες ημέρες του Έθνους στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού ο νεαρός οδηγός κινούταν με 260 χιλιόμετρα την ώρα. Ως αιτία απώλειας της στήριξης της Porsche οι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης βλέπουν το κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού.
Το επίμαχο λάστιχο που έσκασε έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα υπόλοιπα 3 την 48η εβδομάδα του 2006. Μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα. Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει πατώντας φρένο. Όπως αναφέρεται στο «Έθνος της Κυριακής», οι ειδικοί εκτιμούν πως ο χρόνος αντίδρασης υπολογίζεται σε 0.6 – 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr