
Σκληραίνουν τη στάση τους οι σιδηροδρομικοί και παρά τις διαβεβαιώσεις πως μπορεί να λειτουργήσει ασφαλώς το δίκτυο, οι ίδιοι ζητούν να διασφαλίσουν την άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου.
Στον αέρα είναι η έναρξη των δρομολογίων του σιδηροδρόμου Αθήνα - Θεσσαλονίκη που είναι προγραμματισμένη για την 1η Απριλίου. Και αυτό γιατί οι μηχανοδηγοί ζητούν μεταξύ άλλων την αποκατάσταση της επικοινωνίας.
Σύμφωνα με το Star οι μηχανοδηγοί ζητούν να μπορούν να έχουν επικοινωνία με τους σταθμάρχες αλλά και μεταξύ τους -από τρένο σε τρένο- και να μην υπάρχουν τυφλά σημεία. Δηλαδή να λειτουργεί ένα σύστημα ραδιοκάλυψης ακόμα και στα τούνελ. Ένα ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας, σε όλο το δίκτυο που θα επιτρέπει την άμεση επικοινωνία σταθμάρχη - μηχανοδηγών.
Με βάση το ρεπορτάζ που μετέδωσε το Star, "o ΟΣΕ λέει ότι το έχει τοποθετημένο στις περισσότερες υποδομές και μάλιστα ζητούσε από την Hellenic Τrain να προχωρήσει στην εγκατάσταση του συστήματος στα τρένα της, ώστε να γίνουν οι δοκιμαστικές λειτουργίες".
Η ΡΑΣ όπως μετέδωσε το Star ζήτησε κάποιες τροποποιήσεις στο αίτημα πιστοποίησης. το οποίο υπεβλήθη την Πέμπτη.
Καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα – Παραμένουν ως έχουν τα δρομολόγια
Εν τω μεταξύ σύμφωνα με την ΕΡΤ η δεύτερη φάση επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου δεν είναι εφικτό να προχωρήσει όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί.
Κανονικά αύριο Δευτέρα θα έπρεπε να προστεθεί και το δρομολόγιο του Προαστιακού Αθήνα, ΣΚΑ, Κόρινθος, Κιάτο, Αίγιο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΕΡΤ, δεν θα προστεθεί το δρομολόγιο αλλά ούτε και τα τμήματα του υπεραστικού δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα, για τα οποία είχε παραταθεί η ακινησία τους, δηλαδή τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη- Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Αλεξανδρούπολη -Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.
Πλήρη ανάπτυξη για τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων πριν το Πάσχα προανήγγειλε ο πρωθυπουργός
Να σημειωθεί πως σήμερα στον εβδομαδιαίο κυβερνητικό απολογισμό ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε τη δέσμευση να ξεκινήσουν και πάλι σταδιακά τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων με αυξημένα μέτρα ασφάλειας. Ανά πενθήμερο θα προστίθενται επιπλέον γραμμές, έτσι ώστε να υπάρξει πλήρης ανάπτυξη πριν από το Πάσχα.
Οπως αναφέρεται μάλιστα στον απολογισμό "ταυτόχρονα συγκροτήθηκε και λειτουργεί νέο Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων του ΟΣΕ, με τη συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, καθώς επίσης και της Hellenic Train για να επιτηρεί καλύτερα τα συστήματα ασφαλείας και να προχωρήσει με πολύ γοργά βήματα η αναβάθμιση όλων των προδιαγραφών ασφαλείας του σιδηροδρομικού μας δικτύου.".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr