
Σημαντικές αλλαγές έχουν κάνει στην αγοραστική τους καθημερινότητα οι καταναλωτές, προκειμένου να εξοικονομήσουν λεφτά, από τις ανατιμήσεις και την ακρίβεια.
Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών σε δείγμα 1.000 ατόμων που διεξήχθη, δείχνει ότι το 66% έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα για το 80% των καταναλωτών.
Σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, δύο στους τρεις καταναλωτές αναβάλουν εργασίες συντήρησης-επισκευής για το σπίτι, αλλά και για το αυτοκίνητο τους, ενώ ένας στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη. Το 9% του κοινού μάλιστα δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει κανένα απολύτως μέτρο.

Τον τελευταίο χρόνο, κυρίως από τον μήνα Ιούλιο και ύστερα, το κόστος αποτελεί το βασικό κριτήριο στην επιλογή των τροφίμων και σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι καταναλωτές δεν κοιτούν ποιότητα, προέλευση ή μάρκα.

Τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό των καταναλωτών, που αγόραζαν τρόφιμα με βασικό κριτήριο την χαμηλή τιμή τους κινούταν περίπου το 30%, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 60%.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr