X

Εθνική Οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης: Ανοίγει στις 17:00 μόνο για ΙΧ

Η εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης ανοίγει μόνο για ΙΧ αυτοκίνητα

Γράφει: TheToc team

Μόνο για Ι.Χ. αυτοκίνητα δίνεται στην κυκλοφορίας η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Οι πλημμύρες από την κακοκαιρία Daniel "έκοψαν" για μέρες την Ελλάδα στη μέση καθώς είχε διακοπεί η κυκλοφορία.

Διαβάστε Επίσης

Η ανακοίνωση:

"Αποδίδεται σήμερα στις 17:00 στην κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, το τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, μεταξύ Α/Κ Συκουρίου και Α/Κ Γυρτώνης, που είχε αποκλειστεί λόγω της υπερχείλισης του Πηνειού ποταμού, με τη σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων φορέων και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την αριστερή λωρίδα και στις δύο κατευθύνσεις αποκλειστικά για Ι.Χ. αυτοκίνητα και οχήματα βάρους έως 3,5 τόνων. Για τα βαρέα οχήματα θα υπάρξει εκ νέου ανακοίνωση σε μεταγενέστερο χρόνο με βάση την εξέλιξη του φαινομένου και την δυνατότητα ολοκλήρωσης των ελέγχων στο σώμα της οδού, το οποίο παραμένει πλημμυρισμένο στην επίμαχη περιοχή".

Δωρεάν διόδια

Η δωρεάν διέλευση οχημάτων από τα διόδια στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, στην Εγνατία Οδό μεταξύ Θεσσαλονίκης και διασταύρωσης με Ιόνια Οδό, κατά μήκος της Ιόνιας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Ε65 και στις δύο κατευθύνσεις, πήρε παράταση μέχρι και το Σάββατο στις 06:00.

Η νέα εντολή δόθηκε από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, και τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκο Ταχιάο.

Αντίτιμο δεν θα καταβάλλεται ούτε στα διόδια του αυτοκινητοδρόμου "Αιγαίου", στο τμήμα από Νίκαια μέχρι τον Μαλιακό Κόλπο (Πελασγία), συμπεριλαμβανομένων και των πλευρικών διοδίων στην εν λόγω περιοχή.

Σημειώνεται ότι οι παραχωρησιούχοι οφείλουν να τηρήσουν αρχείο με αναλυτική καταγραφή των διελεύσεων. Το κόστος θα αναλάβει το Δημόσιο, δυνάμει των Συμβάσεων Παραχώρησης, ενώ θα ακολουθήσει νέα ενημέρωση εάν απαιτηθεί τυχόν παράταση του έκτακτου αυτού μέτρου.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα, το κόστος στο σιδηροδρομικό δίκτυο ενδέχεται να φτάσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ και συμπεριέλαβε στο κόστος των καταστροφών και όσες παρεμβάσεις έγιναν μετά το δυστύχημα των Τεμπών, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να επανέλθει ο σιδηρόδρομος μετά από αρκετούς μήνες.