
Μια εντελώς διαφορετική εικόνα σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο πλοίο Euroferry Olympia που τυλίχθηκε στις φλόγες, περιγράφουν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών – Αυτοκινητιστών Ελλάδας, Απόστολος Κενανίδης και ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρείας Grimaldi Group, Πολ Κυπριανού.
"Υπήρχαν διάδρομοι στο γκαράζ ανάμεσα στα αυτοκίνητα, για αυτό άλλωστε και οι περισσότεροι οδηγοί είχαν ανέβει στο κατάστρωμα του πλοίου", είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο Πολ Κυπριανού, απαντώντας στις καταγγελίες οδηγών πως δεν μπορούσε να περάσει ένας σχετικά εύσωμος άνθρωπος ανάμεσα στα οχήματα, επομένως δεν υπήρχε ευχέρεια και για πυρόσβεση αμέσως μετά από την εκδήλωση της φωτιάς.
Επανέλαβε ότι οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν μέσα στα οχήματα τους στο γκαράζ του "Euroferry Olympia" είναι παραβάτες του διεθνούς κανόνα που αναφέρει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν επιβάτες στα γκαράζ των πλοίων στην διάρκεια του ταξιδιού.
Σημείωσε επίσης πως στις 16 Φεβρουαρίου είχε γίνει επιθεώρηση από τις ελληνικές Αρχές και είδε δοθεί άδεια για να ταξιδέψει το πλοίο ενώ ανέφερε πως δεν μπορεί κάποιος να ξέρει αν υπήρξε δυσλειτουργία του συστήματος πυρασφάλειας, εάν δεν σβηστεί η φωτιά και επιτραπεί η έρευνα στο πλοίο.
Ο εκπρόσωπος της Grimaldi Group απέκρουσε και τις αιτιάσεις για τις συνθήκες στις καμπίνες του πλοίου, καθώς και τις καταγγελίες οδηγών πως είναι γεμάτες ψύλλους και κοριούς, λέγοντας πως υπήρχαν διαθέσιμα κρεβάτια για όλους τους οδηγούς στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και ότι γίνονται τακτικά καθαρισμοί και απολυμάνσεις στους χώρους του πλοίου.
"Επιθεωρήσεις ίσως να γίνονται, χωρίς όμως να υπάρχουν οχήματα μέσα στο πλοίο", σημείωσε από την πλευρά του ο Απόστολος Κενανίδης, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών – Αυτοκινητιστών Ελλάδας.
Αντικρούοντας όσα υποστήριξε νωρίτερα, στην ίδια εκπομπή του ΑΝΤ1, ο εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ο κ. Κενανίδης είπε πως "το ένα αυτοκίνητο είναι δίπλα στο άλλο, για να μπουν όσο το δυνατόν περισσότερα φορτηγά γίνεται μέσα στο γκαράζ. Σε περίπτωση πυρκαγιάς πρέπει να μπορεί κάποιος με έναν πυροσβεστήρα ή μια μάνικα να φτάσει για να την σβήσει στην αρχή της".
Σε ότι αφορά τις αναφορές της Grimaldi Group πως οι περισσότεροι οδηγοί δεν ήταν στα οχήματα τους, αλλά είχαν ανέβει στα καταστρώματα, ο κ. Κενανίδης απάντησε:
"'Εχουν ανέβει στο κατάστρωμα, διότι για να παρκάρει ένα φορτηγό, πρέπει να κατέβει ο οδηγός του άλλου, γιατί μετά δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στο όχημα. Είναι "κολλητά" τα αυτοκίνητα, μετά δεν μπορεί ούτε να περάσει για να μπει κάποιος στο φορτηγό του".
Ο κ. Κενανίδης επανέλαβε και τις καταγγελίες του για τις συνθήκες υγιεινής στις καμπίνες του πλοίου, που ωθούν πολλούς οδηγούς να μείνουν στα αυτοκίνητα τους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr