Νέα καμπάνια με στόχο να προεσελκύσει επισκέπτες από το εξωτερικό σε ελληνικές πόλεις και προορισμούς ιδανικούς για μία απόδραση το Σαββατοκύριακο δημιούργησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Με τον ευρηματικό τίτλο "greekend", συνδυασμός των λέξεων Greek και Weekend το βίντεο της κεντρικής καμπάνιας "All you want is Greece", παρουσίαζει μέσα σε ένα λεπτό τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ένας επισκέπτης το Σαββατοκύριακο σε μία ελληνική πόλη.
"Ένα Σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά τους δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. "Make your weekend a greekend"", λέει ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού σποτ που απολαμβάνει τις ομορφιές της πόλης.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ.
Στόχος της καμπάνιας "City Break" είναι το "να καθιερωθεί το νέο concept greekend και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr