Στο "μικροσκόπιο" της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων έχουν μπει οι influencer στα social media, τόνισε ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, ο οποίος επεσήμανε πως έχει στηθεί ειδική ομάδα που παρακολουθεί τη δραστηριότητά τους.
"Πράγματι παρακολουθούμε τις δημοσιεύσεις στα social media και βγαίνουν ενδιαφέροντα στοιχεία", είπε σε συνέντευξή του στον Alpha και συμπλήρωσε: "Ειδικά όπου υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στην εικόνα πολυτέλειας στα κοινωνικά δίκτυα και στην φορολογική εικόνα που μπορεί να περιλαμβάνει μειωμένα εισοδήματα ή ζημιές" επεσήμανε.
Υποστήριξε δε πως "κοιτάμε και επιχειρήσεις και πρόσωπα, ειδικά influencer", συμπληρώνοντας πως "έχουμε αρχίσει να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί η αγορά".
Ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ υπογράμμισε ότι οι γάμοι και γενικά οι δεξιώσεις είναι μια πηγή φορολογικών προβλημάτων που ενδιαφέρει την υπηρεσία, ενώ επιβεβαίωσε ακόμη ότι υπάρχει στην ΑΑΔΕ μια ομάδα που παρακολουθεί αποκλειστικά τις αναρτήσεις διασήμων στα κοινωνικά δίκτυα για να εντοπίσει "λαβράκια" από όσα ανεβάζουν. "Έχουμε και τα ψηφιακά εργαλεία" για να υποστηρίζουν την ομάδα, πρόσθεσε ο κ. Πιτσιλής.
Υπάρχουν όμως και τα "μεγάλα ψάρια", όπως οι τριγωνικές συναλλαγές, το λαθρεμπόριο καυσίμων και τις απάτες με το ΦΠΑ, όπου και εκεί έχει η ΑΑΔΕ επιτυχίες, όπως είπε: "Έχουμε φτιάξει αίθουσα επιχειρήσεων που θα συντονίζει τέτοιες επιχειρήσεις και έχουμε στόχο να φτιάξουμε ένα "στρατηγείο ειδικών δυνάμεων" με φορολογικές και τελωνειακές αρχές που θα εργάζονται μαζί πάνω σε αυτές τις υποθέσεις", είπε.
Τέλος σε ερώτημα αν έχει αρκετό προσωπικό η ΑΑΔΕ, ο επικεφαλής της υπηρεσίας απάντησε ότι η ενίσχυση πάντα είναι αναγκαία χρειάζεται όμως και να τους αξιοποιούμε με τον σωστό τρόπο.